آریا جوان
آخرين خبر در مورد اصلاح طلبان
خاتمي : نمي آيم
پنجشنبه 29 فروردين 1392 - 1:00:16 PM
سايت خبر ويژه  نوشت :
«سيدمحمدخاتمي رييس‌جمهور سابق كشورمان همچنان و تا اين لحظه، بر موضع سابق خود مبني بر عدم كانديداتوري براي انتخابات رياست‌جمهوري اصرار دارد.
همانگونه كه 10 روز پيش در خبري نوشتيم {اينجا} كه آقاي خاتمي تا پايان هفته آخر فروردين ماه بيانيه‌اي دال بر دلايل و علل عدم كانديداتوريش را منتشر خواهد كرد، اين موضوع همچنان به قوت خود باقي است و ايشان در مقابل حجم وسيع فشارها و درخواست‌ها، بر نيامدن تاكيد دارد. يكي از پيشنهادات مطرح به رئيس‌جمهور سابق كشورمان توسط فعالان سياسي (حتي اصولگرايان منتقد همچون علي مطهري و...) اين است كه ايشان حتي با علم به رد صلاحيت، كانديدا شوند؛ اما آقاي خاتمي در پاسخ به اين رويكرد به نزديكان و دوستان خود گفته است: «جامعه ايران و مردم مرا به عنوان يك سياستمدار «راست‌گو و صادق» مي‌شناسند لذا هيچ گاه بر مبناي چنين روش‌هايي حاضر نيستم وارد عرصه انتخابات شوم. من وقتي علائمي رسمي آن هم از تريبون‌هاي رسمي كشور مي‌بينم و مي‌شنوم كه خاتمي در صورت كانديداتوري توسط شوراي نگهبان رد صلاحيت خواهد شد چگونه وارد اين عرصه شوم؟! آنگاه بر من اين ايراد و انتقاد وارد نخواهد بود شما كه مي‌دانستيد و اطلاع داشتيد رد صلاحيت خواهيد شد چرا وارد ميدان شديد؟!» 
در همين راستا و طبق شنيدني‌هاي موثق خبرنگار ما، عدم ورود ايشان به صحنه مسجل شده و انتشار بيانيه مورد اشاره، قريب‌الوقوع است و طي چند روز آينده به رسانه‌ها داده خواهد شد. خصوصا اينكه هيچگونه پيام و علائم دلگرم‌كننده‌اي (كه در خبر قبلي بهارنيوز به عنوان يكي از احتمالات تغييرنظر خاتمي به آن اشاره شده بود) نيز از طرف نظام براي آقاي خاتمي ارسال نشده است و اين امر نيز به خودي خود، رويكردهاي سياسي حاكم بر كشور نسبت به كانديداتوري خاتمي تلقي و ارزيابي شده است. »

http://www.javanannews.ir/fa/News/38/خاتمي---نمي-آيم
بستن   چاپ