آریا جوان
متولدين ماه هاي مختلف و جشن عروسي مورد علاقه شان!
يکشنبه 3 بهمن 1395 - 2:02:05 PM
آريا
فروردين

امروز روزي است که بايد مانند يک ملکه بدرخشيد زيرا که تمام چشم ها روي شماست.پس به دنبال بهترين آرايشگر، عکاس و لباس عروس باشيد. شما دوست دارين که يک عروسي مجلل داشته باشيد، جشني که هر جا قدم مي گذاريد، زير پايتان دريايي از گل باشد.

متولدين ماههاي مختلف چه جشن عروسي مي پسندند؟

ارديبهشت

شما عاشق سنت هستيد، پس يک عروسي سنتي آن چيزي است که بايد به دنبالش باشيد. از آنجا که به خانواده و ميراثي که از اجداد خود باقي مانده بسيار اهميت مي دهيد، دوست داريد عروسي تان يک عروسي کاملا خانودگي باشد.

خرداد

شما به دنيا آمده ايد تا از زندگي تان لذت ببريد. با توجه به شخصيت تان، بهتر است يک دي جي ماهر استخدام کنيد تا فضاي جشن عروسي تان را همان گونه که دلخواهتان است، پر از شور و نشاط جواني کنيد. از اين که دوستان تان در جشن عروسي شما خوشحال و شاد باشند، شما نيز نهايت لذت را مي بريد.
تير

از ابراز احساسات در جمع ديگران، تنفر داريد. شما فردي هستيد که ترجيح مي دهيد جشن عروسي تان خصوصي و دوستانه باشد. دوست داريد دست همسرتان را بگيريد و به مکاني دور از چشم ديگران بگريزيد و عشق و علاقه تان را در خفا بروز دهيد. آيا به برگزاري جشن در حياط پشتي خانه اي بزرگ، فکر کرده ايد؟

متولدين ماههاي مختلف چه جشن عروسي مي پسندند؟


مرداد

دوست داريد در جشن عروسي تان ديگران را سورپرايز کنيد. به عنوان مثال بندبازي را استخدام مي کنيد تا ميهمانان را با اجراي فوق العاده خود متعجب کند. لباس عروس براي شما يکي از مهم ترين بخش هاي اين جشن است. اگر چه دوست داريد راهروي ورودي تان نيز به زيبايي هر چه تمام تر بدرخشد.

شهريور

پس از يک جشن ساده و کوتاه در فضاي باز، ميهمانان خود را به سالني سرپوشيده، با دکوراسيوني زيبا دعوت مي کنيد. از آنچا که عاشق طبيعت هستيد، دوست داريد دکوراسيون سالن عروسي شما تداعي کننده طبيعت باشد. به عنوان مثال گل هاي زيادي سفارش مي دهيد و ميز و صندلي هاي چوبي انتخاب مي کنيد. سقف نيز پر از چراغ هاي ريسه اي است. عکس هاي عروسي نيز برايتان از اهميت زيادي برخوردار است.

متولدين ماههاي مختلف چه جشن عروسي مي پسندند؟

مهر

شما فردي رمانتيک هستيد. از تاريخ نيز نهايت لذت را مي بريد، به همين دليل با خواندن يک قطعه شعر قبل از بستن قول و قرارتان با حتي استخدام يک گروه کر، مي توانيد جشن عروسي تان را تبديل به يکروز منحصر بفرد، ايده آل و فراموش نشدني کنيد.
آبان

با توجه به شخصيت درونگرايي که داريد، يک عروسي دو نفره را ترجيح مي دهيد. دوست داريد با همسرتان به مکاني آرام سفر کنيد و اين شادي را خصوصي جشن بگيريد، سپس بعد از گذشت يک ماه ديگران را نيز در اين شادي شريک کنيد. شما از اصراف متنفريد، به همين دليل يک عروسي ساده و کم خرج تمام چيزي است که بدان احتياج داريد.
آذر

از آنجا که شما عاشق طبيعت هستيد، دوست داريد مراسم خود را نيز در طبيعت برگزار کنيد.يک باغ پر از دارو درخت مي تواند مکان ايده آل تان باشد. از کارهاي هيجان انگيز نيز مانند آتش بازي لذت مي بريد. پس خودتان را آماده يک جشن عروسي لاکچري و پرخرج کنيد.

متولدين ماههاي مختلف چه جشن عروسي مي پسندند؟

دي

عاشق برگزاري جشن عروسي در کاخ هاي تاريخي هستيد. با ديدن منوهاي دستي، مجسمه هاي تزييني، گل هاي مينياتوري شاد و راضي خواهيد شد. خانواده نيز برايتان بيشترين ارزش را دارد اما حواستان باشد که به آنها اجازه ندهيد در هر مسئله اي دخالت کنند.
بهمن

از دوستان موسيقيدان خود مي خواهيد تا در مراسم عروسي شما قطعه اي راک بنوازند.، از دوستان شاعرتان درخواست مي کنيد که قطعه اي شعر برايتان بخوانند و به صميمي ترين دوستان تان نيز اين اجازه را مي دهيد که کنترل تمام امور را به دست گيرند. اگر چه دوست داريد براي بهترين شب زندگي تان، زياد خرج کنيد اما ترجيح مي دهيد مقداري از پول آن را به خيريه ها هديه کنيد.
اسفند

از آنجا که فرد بسيار رمانتيک و احساساتي هستيد، از آرايشگر خود بخواهيد که از لوازم آرايش ضد آب براي آرايش تان استفاده کنيد زيرا ممکن است که از شدت احساسات اشک تان سرازير شود. دوست داريد براي مراسم تان يک تم انتخاب کنيد، به عنوان مثال تم دريا يا حتي يک شب پر ستاره... در هر صورت ميهمانان به شدت تحت تاثير اين روز خاص قرار خواهند گرفت.

متولدين ماههاي مختلف چه جشن عروسي مي پسندند؟


http://www.javanannews.ir/fa/News/3865/متولدين-ماه-هاي-مختلف-و-جشن-عروسي-مورد-علاقه-شان!
بستن   چاپ