آریا جوان
مهدی تاج : تیم ملی ایران همه را سربلند کرد
چهارشنبه 6 تير 1397 - 12:04:02
جوانان نیوز - رییس فدراسیون فوتبال گفت : دو پیام پر محبت و دلگرم کننده مقام معظم رهبری ، انگیزه جوانان و اعضای تیم ملی فوتبال ایران را دو چندان کرد و این موضوع در تاریخ فوتبال کشور برای همیشه به یادگار خواهد ماند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج درباره نتایج تیم ملی در جام جهانی روسیه گفت : بهترین نتیجه پنج دوره حضورمان در جان حهانی را گرفته ایم و اگر کمی بخت با ما یار بود و ضربه طارمی گل شده بود الان ما به جای پرتغال به دور بعد صعود کرده بودیم . دو پیام پر محبت و دلگرم کننده مقام معظم رهبری ، انگیزه جوانان و اعضای تیم ملی فوتبال ایران را دو چندان کرد و این موضوع در تاریخ فوتبال کشور برای همیشه به یادگار خواهد ماند.
رییس فدراسیون فوتبال درمورد ادامه برنامه های تیم ملی گفت : خوشبختانه وضعیت بسیار مطلوبی بر تیم ملی حاکم است و امیدوارم در جام ملتهای آسیا قهرمانی نصیب ایران شود و بعد از چهل و دو سال جام معتبر قهرمانی ملتهای آسیا برای چهارمین بار به مجموعه افتخارات فوتبال ایران اضافه شود .
مهدی تاج حفظ آرامش فوتبال ایران و ورزش کشور را بسیار مهم دانست و گفت : همه وظیفه داریم به افزایش شادی و امید مردم به موفقیت فوتبال کمک کنیم و این موضوع یک وظیفه ملی است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/38791/مهدی-تاج---تیم-ملی-ایران-همه-را-سربلند-کرد
بستن   چاپ