آریا جوان
پسرکره‌ای که با مطالعه در سکوت معروف شد!
چهارشنبه 6 تير 1397 - 15:23:23
جوانان نیوز -
معمولا ویدئو‌های یوتیوب شامل محتوای آموزنده یا هیجان انگیز است، اما یک پسر کره‌ای ثابت کرده برعکس این موضوع هم می‌تواند نتایج مشابه داشته باشد.
به گزارش برترین‌ها، معمولا ویدئو‌های یوتیوب دارای محتوای آموزنده یا هیجان انگیز هستند، اما یک پسر کره‌ای ثابت کرده برعکس این موضوع هم می‌تواند نتایج مشابه داشته باشد. او فیلم‌های 7 ساعته از خودش در حال مطالعه و در سکوت کامل منتشر می‌کند و با همین کار در عرض دو ماه توانسته صد‌ها هزار مشترک به دست آورد.
اخبار,اخبارگوناگون, پسرکره‌ای
این مرد جوان راهی پیدا کرده که بیشتر ما هرگز فکرش را نمی‌کنیم طرفدار پیدا کند: مطالعه! البته نه به یک روش خاص و هیجان انگیز، بلکه به همان روش معمول و ساده که پشت میز می‌نشیند و ساعت‌ها در سکوت کامل مطالعه می‌کند و یادداشت برمی‌دارد. مردم دوست دارند کتاب خواندن او را تماشا کنند در غیر این صورت چطور می‌توانست در عرض دو ماه 330 هزار مشترک پیدا کند؟
اخبار,اخبارگوناگون, پسرکره‌ای
او در ویدئوهایش فقط مطالعه می‌کند، اصلا جرف نمی‌زند، به ندرت از روی صندلی بلند می‌شود و ظاهرا کاملا روی مطالعه تمرکز دارد. بیشتر ویدئو‌های او حدود 7 ساعت هستند. باور کردنش سخت است، اما ویدئوهای او نه تنها صد‌ها هزار بازدید دارد بلکه بسیاری از طرفدارانش ساعت‌ها به کامپیوتر و گوشی خیره می‌شوند و ویدئو‌های زنده او را می‌بینند. برخی هم حساب توئیتر باز کرده و عکس‌هایی که از صفحه او می‌گیرند را به اشتراک می‌گذارند.
یکی از طرفداران او در یوتیوب نوشته است: «هرگز در کل عمرم چنین ویدئوی جالبی ندیده بودم». بنابراین اگر ایده جالب و هیجان انگیزی برای ویدئو ندارید نگران نباشید، می‌توانید از ویدئو‌های واقعا خسته کننده هم استفاده کنید. مثل دراز کشیدن و تماشا کردن خشک شدن رنگ روی دیوار!

http://www.javanannews.ir/fa/News/38804/پسرکره‌ای-که-با-مطالعه-در-سکوت-معروف-شد!
بستن   چاپ