آریا جوان
مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان تاکید کرد
نشست‌های تخصصی حوزه جوان، گامی مهم برای رصد و رفع مشکلات جوانان
چهارشنبه 6 تير 1397 - 18:23:39
جوانان نیوز - مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان تاکید کرد که تمام چالش های مربوط به مسایل جوانان در استانها مورد بررسی و پیشنهادات مطرح شده مورد ارزیابی قرارگرفته و به اجرا در آمده است

امید محدث که در هفتمین گردهمایی مسوولان امور جوانان سراسر کشور در شهر تبریز سخن می گفت با مطلوب خواندن چنین نشست‌هایی ،دستاوردهای آن را ارایه پیشنهادات اثر گذار در رصد و رفع مشکلات جوانان اعلام کرد.
او گفت : در طول جلسات و بازدیدهایی که از استانها داشتیم چالش ها و مشکلاتی که مسوولان امور جوانان مطرح کردند مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای ارائه شده نیز برای بهبود روند اجرایی بر نامه ها مورد استفاده قرار گرفته است .
مدیر کل هماهنگی و ساماندهی امور جوانان با تاکید بر تداوم این روند ،اظهار داشت : آنچه که تاکنون برای انجام امور مربوط به جوانان برنامه ریزی و پیگیری شده ادامه یابد ضمن اینکه می بایست نظرات و پیشنهادات ،توسط4 استان معین بررسی و یک گزارش کلی در این خصوص ارائه شود.
وی اظهار امید کرد امیدوارم این واری مسیری که طی می کنیم با برنامه ریزی و سیاست گذاری بهتر به سمت اجرایی شدن اهداف حوزه جوان ، به پیش ببریم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/38821/نشست‌های-تخصصی-حوزه-جوان،-گامی-مهم-برای-رصد-و-رفع-مشکلات--جوانان
بستن   چاپ