آریا جوان
چند ورزش براي کاهش عصبانيت
يکشنبه 10 بهمن 1395 - 4:20:19 PM
بيتوته

عصبانيت و استرس مي‌تواند تاثيرات منفي بر سلامت افراد بگذارد. متخصصان ورزش معتقدند که انجام ورزش‌هاي خاص مي‌تواند از عصبانيت بکاهد.

ورزش‌هاي خاصي هستند که با انجام آنها مي‌توانيد از ميزان عصبانيت بکاهد. با انجام اين ورزش‌ها انرژي منفي شما به انرژي مثبت تبديل مي‌شود. ورزش‌هاي زير براي زمان عصبانت مناسب‌ هستند.

1. بوکس 

ضربه زدن به کيسه بوکس کالري زيادي مي سوزاند و براي فرو نشاندن عصبانيت مناسب است. پيشنهاد مي‌شود که 6 تا 10 بار در هر ست به کيسه بوکس ضربه بزنيد تا انرژي منفي شما تخليه شود.

2. وزنه زدن 

وزنه زدن باعث ايجاد آرامش مي‌شود و افسردگي را دور مي‌کند. سعي کنيد به هنگام وزنه زدن کمر را صاف نگه داريد. عضلات شکم را منقبض کنيد. وزنه را در سه تا چهار ست با 6 تا هشت تکرار بلند کنيد.

3. استفاده از توپ پزشکي 

توپ پزشکي را با عضلات منقبض و کمر صاف بلند کنيد. توپ را بالا برده و محکم به زمين بکوبيد. مراقب باشيد که توپ با صورت شما برخورد نکند. بهتر است در سه تا چهار ست 10 تا 20 بار توپ را به زمين بزنيد.

4. دويدن بر روي شيب 

بعد از دويدن شما روحيه بهتري پيدا مي کنيد. مي‌توانيد بر روي تردميل و در حالت شيب بدويد. تا آنجا که مي‌توانيد سريع بدويد. مي‌توانيد در دوره‌هاي کوتاه مدت و با استراحت‌هاي 60 تا 60 ثانيه‌اي دويدن را انجام دهيد.


http://www.javanannews.ir/fa/News/3891/چند-ورزش-براي-کاهش-عصبانيت
بستن   چاپ