آریا جوان
فراخوان خدمت مشمولان کارداني، ديپلم و زيرديپلم متولد 55 به بعد
يکشنبه 17 بهمن 1395 - 2:47:06 PM
ايرنا
اين سازمان در اطلاعيه اي اعلام کرد: مشمولان ياد شده که برگ آماده به خدمت به تاريخ نوزدهم بهمن ماه سال 1395دريافت کرده اند، بايد در ساعت و محلي که سازمان وظيفه عمومي ناجا در برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح اعلام کرده است، حضور يابند.
اين اطلاعيه افزود: تمام مشمولان کارداني ، ديپلم و زيرديپلم غايب و غير غايب ساکن تهران بزرگ داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ بهمن ماه سال 1395بايد راس ساعت 6 صبح روز سه شنبه - 19 بهمن ماه امسال- به محل و مراکزي که توسط سازمان وظيفه عمومي ناجا در برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح اعلام شده است ، حضور يابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
براساس اطلاعيه ياد شده ، تمام مشمولان کارداني ، ديپلم و زيرديپلم غايب و غير غايب ساکن ساير استان هاي کشور داراي برگه آماده به خدمت به تاريخ بهمن ماه سال 1395، بايد راس ساعت 7 صبح سه شنبه - 19 بهمن ماه- به محل و مراکزي که توسط سازمان وظيفه عمومي ناجا در برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح اعلام شده است، حضور يابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
در اين اطلاعيه تاکيد شده است که عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده غيبت محسوب مي شود. همچنين آن دسته از مشمولاني که به هر دليل تاکنون موفق به دريافت برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نشده اند ، مي توانند به نزديک ترين دفتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10) مراجعه و نسبت به دريافت برگ مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/3911/فراخوان-خدمت-مشمولان-کارداني،-ديپلم-و-زيرديپلم-متولد-55-به-بعد
بستن   چاپ