آریا جوان
برخورد با عرضه‌کنندگان مواد خطرآفرين چهارشنبه‌سوري
سه شنبه 3 اسفند 1395 - 3:01:09 PM
ايسنا

سردار سعيد منتظرالمهدي اظهارکرد: پليس نظارت خوبي روي اين موضوع دارد و ما مراکزي را که احتمال مي‌دهيم مواد محترقه در آن انبار شده يا توزيع اين مواد در آن انجام شود، رصد مي‌کنيم.

وي با بيان اينکه پليس با عرضه‌کنندگان محصولات خطرآفرين و غيرمجاز نيز برخورد مي‌کند، گفت: تا به حال نيز عليرغم آنکه حدود يک ماه تا مراسم چهارشنبه سوري مانده است،  کشفيات زيادي داشته‌ايم که همين موضوع حاکي از جديت پليس در برخورد با اين موضوع است.

سخنگوي ناجا با بيان اينکه آمار کشفيات مواد محترقه را اعلام خواهيم کرد، ادامه داد: مواد محترقه کشف شده عدد قابل توجهي هم بوده است.

منتظرالمهدي همچنين درباره افرادي که ممکن است با سوءاستفاده از فضاي مجازي اقدام به خريد و فروش اين مواد در اين فضا و همچنين آموزش ساخت اين محصولات کرده باشند، به ايسنا گفت: پليس فتا بر اين فضا نظارت دارد و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وي با بيان اينکه حفظ آرامش و امنيت شهروندان اولويت اصلي پليس است، تصريح کرد:‌ خوشبختانه مردم به بلوغي رسيده‌اند که اکثرا خودشان مسائل را رعايت مي‌کنند و توصيه ما نيز اين است که خانواده‌ها بر فرزندان خود نظارت کافي را داشته باشند.


http://www.javanannews.ir/fa/News/3971/برخورد-با-عرضه‌کنندگان-مواد-خطرآفرين-چهارشنبه‌سوري
بستن   چاپ