آریا جوان
مسئولان از اعتماد به جوانان و نخبگان ضرر نخواهند کرد
چهارشنبه 4 اسفند 1395 - 2:54:46 PM
ايسنا
دکتر امير للـه گاني در مراسم توجيهي تجليل از دانشجويان نمونه کشوري که امروز در ساختمان معاونت دانشجويي دانشگاه تهران برگزار شد، برگزاري اين مراسم را بهترين و شيرين‌ترين اتفاق زندگي دانشجويي معرفي کرد و گفت: براساس بازخوردها و عکس‌العمل‌هايي که از دانشجويان در عرصه دانشگاه و بخصوص شبکه‌هاي مجازي دريافت کرديم، مراسم انتخاب دانشجوي نمونه يکي از شيرين‌ترين اتفاق زندگي دانشجويان به شمار مي‌رود که مي‌تواند در زندگي آينده آنها نقطه عطفي بخصوص در عرصه‌هاي علمي، فرهنگي، آموزشي و اجتماعي باشد.

وي در ادامه تصريح کرد: کسي که به عنوان دانشجوي نمونه انتخاب مي‌شود قطعاً يک پژوهشگر برتر و يا فردي که معدل بالايي دارد به شمار نمي‌رود بلکه اين دانشجويان در همه ابعاد زندگي و شخصيتي اعم از فرهنگي، اجتماعي، آموزشي، پژوهشي و غيره سرامد هستند.

مديرکل امور فرهنگي وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: شاخص‌هاي انتخاب دانشجويان نمونه به‌گونه‌اي بود که بتوانيم دانشجوياني را انتخاب کنيم که در همه ابعاد شخصيتي رشد کرده‌اند و صرفاً رشد علمي يا پژوهشي نداشته باشند. چراکه اگر دانشجو فقط يک بعدي پيشرفت کند نمي‌تواند الگو قرار بگيرد.

به گفته دکتر للـه گاني، اگرچه استعدادهاي برتر در جامعه ما بسيار زياد است اما کسي دانشجوي نمونه محسوب مي‌شود که توانسته از استعدادهاي خود در همه ابعاد علمي، فرهنگي، پژوهشي، اخلاقي و اجتماعي رشد و پيشرفت استفاده کند و الگوي انتخاب دانشجوي نمونه نيز همان چندوجهي بودن پيشرفت دانشجويان به شمار مي‌رود.

مديرکل امور فرهنگي وزارت بهداشت در پايان خاطرنشان کرد: براي انتخاب دانشجوي نمونه در دانشگاه‌هاي وزارت بهداشت حدود 1600 دانشجو در سامانه ثبت‌نام کردند و 97 نفر آنها توسط دانشگاه منتخب شدند که در نهايت 13 نفر دانشجوي نمونه اين وزارتخانه امروز معرفي خواهند شد.


http://www.javanannews.ir/fa/News/3977/مسئولان-از-اعتماد-به-جوانان-و-نخبگان-ضرر-نخواهند-کرد
بستن   چاپ