آریا جوان
فیلم «آقای سانسور» آماده نمایش
شنبه 9 تير 1397 - 09:28:37
جوانان نیوز -
اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم آقای سانسور
نسخه نهایی فیلم سینمایی «آقای سانسور» با اتمام کامل مراحل فنی هم‌اکنون آماده نمایش شده است.
به گزارش بانی فیلم، تدوین و صداگذاری فیلم سینمایی «آقای سانسور» به کارگردانی علی جبارزاده و تهیه‌کنندگی غلامرضا گمرکی به تازگی به پایان رسیده و هم‌اکنون این فیلم برای اکران در سینماهای سراسر کشور در انتظار دریافت پروانه نمایش است.
نازنین مفخم تدوین را برعهده داشته و صداگذاری و ساخت موسیقی نیز به ترتیب توسط حسین ابوالصدق و مهدی خیرخواهی انجام شده است.
محمدرضا فروتن در «آقای سانسور» پس از سال‌ها در یک اثر کمدی به ایفای نقش پرداخته که در نوع خود جالب توجه است. بهرام افشاری نیز که نوروز امسال در سریال پرمخاطب «پایتخت» بازی قابل قبولی از خود ارائه کرد، یکی دیگر از نقش‌های اصلی این پروژه سینمایی را برعهده داشته است.
بهاره رهنما، بهنوش بختیارى، امید روحانى، محمود پاک‌نیت، على مثنوى، گیتى قاسمى، امیر کربلایی‌زاده،سارا احمدی، صحرا اسدالهى، شاهین باباپور، علی ضیایی، حسن نورى، امیراشکان مثنوی و علی برقی، همراه با هنرمند خردسال آریانا مثنوى دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
«آقاى سانسور» فیلمى اجتماعى با رگه‌هایی کمدى است و با توجه به مضمون متفاوت آن پیش بینی می شود یکی از فیلم های پرمخاطب امسال باشد.
علی جبارزاده فیلمنامه این فیلم را براساس فیلمنامه «پرده پوشی» به نویسندگی مهدی علی‌میرزایی به نگارش درآورده. در خلاصه داستان این فیلم آمده: تا حالا شده زندگی اطرافیانت رو بدون سانسور ببینی!؟

http://www.javanannews.ir/fa/News/39794/فیلم-«آقای-سانسور»-آماده-نمایش
بستن   چاپ