آریا جوان
آخرین وضعیت فیلمبرداری سریال «عروس تاریکی»
شنبه 9 تير 1397 - 09:29:59
جوانان نیوز -
اخبار,اخبار فرهنگی,سریال عروس تاریکی
تصویربرداری سریال «عروس تاریکی» به کارگردانی محمود معظمی این روزها در بیمارستان مهدیه حوالی میدان شوش پی گیری می شود.
به گزارش بانی فیلم، آرش فلاحت پیشه جدیدترین بازیگری است که در نقش پرویز به سریال پیوسته است.
گروه تا 4- 5 روز دیگر در این لوکیشن مستقر هستند که نرگس محمدی، رحمان باقریان و مهوش صبرکن در این لوکیشن مقابل دوربین هستند. پس از آن هم سکانس های قبرستان را در یکی از امامزاده های تهران تصویربرداری می کنند.
این در حالی است که پیش از این گروه در لوکیشنی در بلوار فردوس سکانس های مربوط به این لوکیشن را مقابل دوربین بردند. طبق شنیده ها قرار است این سریال مهر روی آنتن شبکه یک برود.
ضمن اینکه تدوین و مراحل فنی همزمان با تصویربرداری در حال انجام است.
«عروس تاریکی» در 60 قسمت برای پخش از شبکه یک تولید خواهد شد که هنوز زمان پخش آن مشخص نشده است. البته یک منبع آگاه به بانی فیلم گفت که احتمالا مهر این سریال پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: داستان از جایی آغاز می شود که زن و شوهری به نام سیمین و سیاوش پس از سال ها جدایی، قصد بازگشت به هم را دارند. در این مسیر برای ساخت زندگی جدید باید با مهارت های زندگی آشنا شوند و با تلاش و امید و گذشت خوشبختی را بنا نمایند. خوشبختی تصادفی نیست، ساختنی است…
فیلمنامه این سریال به قلم عباس نعمتی به نگارش درآمده است.
بازیگران سریال عبارتند از: رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی، فریبا کوثری، لوون هفتوان، سید مهرداد ضیایی، شهرزاد کمال زاده، مهوش صبرکن، رحمان باقریان، فلورنظری، شهاب شادابی، ساناز سعیدی، شمسی فضل الهی، مریم کاویانی، سیما خضرآبادی، مهسا هاشمی، محمدرضا هاشمی، سعید رضایی و…
عوامل اصلی این مجموعه عبارتند از: تهیه کننده: محمدرضا تخت کشیان، کارگردان: محمود معظمی، نویسنده: عباس نعمتی، تدوین: نیما حسندوست، مدیر تولید: داود معدنی، برنامه ریز: امیر جاوید نیک، منشی صحنه: رضا بقایی، طراح صحنه: فرامرز بادرامپور، طراح لباس: منصوره قاضی، طراح گریم: علی بهرامی فر، مدیر تصویربرداری: علیرضا رجایی مقدم، مدیر صدابرداری: خسرو کیوانمهر، مدیر تدارکات: فرامرز رضایی، عکاس: فرناز عزیزی، روابط عمومی: افسانه فراهانی.

http://www.javanannews.ir/fa/News/39806/آخرین-وضعیت-فیلمبرداری-سریال-«عروس-تاریکی»
بستن   چاپ