آریا جوان
معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان بیان کرد :
اوقات فراغت نوجوانان باید به شکل هدفمند غنی سازی شود
شنبه 9 تير 1397 - 10:45:01
جوانان نیوز - معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان به صورت هدفمند باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان محمدمهدی تندگویان افزود: ضروری است فرصت های مناسبی برای گذران اوقات فراغت جوانان فراهم شود.
وی ادامه داد: نباید فراموش کرد در کشوری زندگی می کنیم که هشت سال نوجوانان و جوانان آن با مرزبانی، دیده بانی و دفاع از این مرز و بوم در سنگرها، اوقات فراغت خود را پر کردند.
تندگویان اظهار داشت: همه مدیون خون پاک شهدا و جانفشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم و اگر دقیقه ای از عمر خود را به بطالت بگذرانیم، مدیون خون شهدا هستیم.
وی افزود: در زمینه غنی سازی اوقات فراغت همه ما مسوولیم و در کنار مسوولان، خانواده ها نیز باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.
معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: جوانان این مرز و بوم میراث داران شهدا هستند و نباید دقیقه ای از عمر آنان به بطالت بگذرد.
به گزارش ایرنا، برنامه های اوقات فراغت در آذربایجان شرقی با مشارکت 26 نهاد و سازمان از امروز آغاز و تا بیستم شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/39808/اوقات-فراغت-نوجوانان-باید-به-شکل-هدفمند-غنی-سازی-شود
بستن   چاپ