آریا جوان
آينده پژوهشي مشاغل نوآورانه درهمايش تفکر خلاق، سرمايه گذاري و توسعه
شنبه 7 اسفند 1395 - 3:58:49 PM
ايرنا
دکتر امير محمودزاده روز شنبه در نشست مطبوعاتي اظهار داشت: همايش `تفکر خلاق، سرمايه گذاري و توسعه` به همت پژوهشگاه شاخص پژوه در محورهاي اصلي اقتصاد مقاومتي، کسب و کارهاي خوش آتيه، مدل هاي توسعه اي درآمدي نوين و روش جديد جلب و جذب سرمايه گذار در جزيره کيش برگزار مي شود.
وي به حضور 300 نفر از متخصصان و مديران حوزه سرمايه گذاري در اين همايش اشاره کرد و گفت: صاحبنظران و فعالان حوزه هاي دانشگاه، صنعت، خدمات و سرمايه گذاري در اين همايش به بحث و تبادل نظر پيرامون مباحث مختلف همچون توسعه پايدار با رويکرد تفکر خلاق و نوآورانه، مدل هاي نوين سرمايه گذاري و تامين مالي، آينده پژوهي فرصت هاي کسب و کار با رويکرد نوآوري، رونق محيط کسب و کار، کسب و کارهاي خوش آتيه، مدل هاي نوين کسب در آمد و سرمايه گذاري و همچنين گردشگري دريايي خواهند پرداخت.
محمودزاده، مهم ترين اهداف برگزاري اين همايش را ايجاد روش هاي جديد تفکري خلاقانه براي برون رفت از رکود اقتصادي، ايجاد روش هاي جذب سرمايه گذار و اعتمادسازي بين نسل جوان و سرمايه گذاران براي حمايت از ايده هاي خلاقانه عنوان کرد.
وي خاطرنشان کرد: در اين همايش يک روزه، 18 سخنراني شامل 16 سخنراني تخصصي و دو سخنراني از ميان مقالات منتخب ارائه خواهد شد.
رئيس پژوهشگاه شاخص پژوه به شکل گيري سه اتفاق در حاشيه همايش اشاره کرد و گفت: همزمان با برگزاري همايش `تفکر خلاق، سرمايه گذاري و توسعه` شاهد انتخاب و تجليل از بانوان برتر کارآفرين است، انتخاب شرکت هاي دانش بنيان برتر و گراميداشت روز جهاني `آينده` به همت پژوهشگاه شاخص پژوه خواهيم بود.
وي بيان داشت: پژوهشگاه شاخص پژوه در راستاي عمل به رسالت اجتماعي خود و ايجاد باورپذيري در زمينه نقش بخش خصوصي در رونق اقتصاد، اين برنامه ها را به اجرا در مي آورد.
محمودزاده تصريح کرد: در واقع، هدف ما اين است که در پايان سالي که به فرموده مقام معظم رهبري به عنوان سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل نامگذاري شده، بررسي کنيم که چه بخش هايي از فرامين ايشان در حوزه اقتصاد مقاومتي عملياتي شده است، راهکارهاي تسريع اين موضوع براي سال آينده چيست و دانشگاه ها و مراکز علمي براي برون رفت از رکود اقتصادي، چگونه مي توانند خلاق و کارآفرين باشند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/3981/آينده-پژوهشي-مشاغل-نوآورانه-درهمايش-تفکر-خلاق،-سرمايه-گذاري-و-توسعه
بستن   چاپ