آریا جوان
دومین نشست شورای ورزش و جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز
دکتر نجفی: برنامه ریزی در حوزه جوانان با شناخت، پژوهش و نیازسنجی صورت گیرد / رقابت های ورزشی فرصتی برای شناساندن البرز است
شنبه 9 تير 1397 - 11:27:50
جوانان نیوز - استاندار البرز گفت: موضوع جوانان با اقدامات تبلیغاتی پیش نمی‌رود، در حوزه جوانان باید با اهتمام و جدیت ویژه ای اقدام شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز؛ دکترمحمدعلی نجفی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و ورزش استان البرز که عصر چهارشنبه در سالن شهدای دولت برگزار شد، با بیان اینکه رویدادهای ورزشی ملی، بین المللی برای استان البرز یک فرصت بی نظیر است افزود: این رویدادها برای شناساندن استان البرز غنیمت شمرده شود، حضور ورزشکاران آسیایی و بین المللی بسیار حائز اهمیت است.
وی به سه تجربه گذشته موفقیت آمیز استان البرز در حوزه رویدادهای ورزشی و میزبانی استان اشاره کرد و ادامه داد: سازمان‌ آب منطقه‌ای باید همکاری لازم را برای این رویداد ورزشی قایقرانی در سد کرج فراهم کند تا مشکلی ایجاد نشود.
نجفی با تاکید بر اینکه هلال احمر و سایر دستگاه‌های امداد و خدمات رسان نیز موظف به همکاری و برای میزبانی رویدادهای ورزشی هستند و تمام دستگاه‌ها کمک کنند، اضافه کرد: استان البرز در تمام بخش‌های مدیریتی و امنیتی باید شرایط خوبی جهت رویدادهای ورزشی اسلالوم فراهم شود و اداره کل گردشگری و میراث فرهنگی نیز کارهای مناسبی برای غرفه‌های صنایع دستی و تورهای گردشگری ورزشکاران خارجی فراهم کند.
وی با بیان اینکه هیچ طرحی نباید بدون تصویب شهرستان وارد کارگروهای استانی شود، خاطر نشان کرد: طرح‌ها باید فاز به فاز برنامه ریزی شود و درباره دهکده ورزشی اشتهارد نیز همین گونه باشد.
استاندار البرز با بیان اینکه موضوع جوانان با بحث‌های تبلیغاتی پیش نمی‌رود، افزود: حوزه جوانان باید بسیار جدی و با پشتوانه خوبی انجام شود.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها دستاوردهای دولت در استان البرز را به مردم و جامعه منعکس کنند، تصریح کرد: برخی شایعات را نباید منتقل کرد چراکه نشاط و امید از جامعه گرفته می شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/39817/دکتر-نجفی--برنامه-ریزی-در-حوزه-جوانان-با-شناخت،-پژوهش-و-نیازسنجی-صورت-گیرد---رقابت-های-ورزشی-فرصتی-برای-شناساندن-البرز-است
بستن   چاپ