آریا جوان
انتشار دفترچه سؤالات زبان های خارجی کنکور 97
شنبه 9 تير 1397 - 11:28:07
جوانان نیوز -

دفترچه سؤالات گروه آزمایشی زبان های خارجی کنکور 97 در سایت سازمان سنجش منتشر شد.
به گزارش پرتال دانشگاهی به گزارش خبرنگار مهر، کنکور سراسری 97 به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین در کدرشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 تیرماه 97 با حضور یک میلیون و 11 هزار و 825 نفر برگزار می شود.
به منظور دسترسی هرچه سریع‌تر داوطلبان آزمون سراسری سال 1397 به سؤالات گروههای آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبانهای خارجی، سؤالات هریک از گروههای آزمایشی پس از برگزاری آزمون در سایت سازمان سنجش درج شده و در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد.
کلید اولیه سؤالات آزمون سراسری سال 1397 (داخل کشور)، از ساعت 21 روز یکشنبه 10 تیر و کلید اولیه سؤالات (خارج از کشور)، روز چهارشنبه بعدازظهر 13 تیر 97 از طریق سایت سنجش قابل دریافت است.
با توجه به برگزاری آزمون گروه آزمایشی زبان های خارجی در بعدازظهر جمعه 8 تیر، سؤالات گروه آزمایشی زبان های خارجی به همراه دفترچه عمومی، دفترچه فرهنگ و معارف اقلیت‌های دینی و زبان‌های خارجی غیرانگلیسی، دفترچه اختصاصی زبان انگلیسی و دفترچه اختصاصی زبان آلمانی و فرانسه منتشر شد.
پیش از این دفترچه سئوالات گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر و علوم تجربی در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.
منبع

http://www.javanannews.ir/fa/News/39820/انتشار-دفترچه-سؤالات-زبان-های-خارجی-کنکور-97
بستن   چاپ