آریا جوان
برگزاری کنکور 97 در سلامت و امنیت کامل
شنبه 9 تير 1397 - 11:28:10
جوانان نیوز -

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: حوزه های برگزاری آزمون سراسری 97 بدون مشکل جدی کار خود را پایان دادند و کنکور این دوره در سلامت و امنیت کامل برگزار شد.
پرتال دانشگاهی به نقل از دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: کنکور سراسری 97 به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین در کدرشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 تیرماه 97 با حضور یک میلیون و 11 هزار و 825 نفر برگزار شد.
وی گفت: با توجه به گزارش های دریافتی از حوزه های امتحانی مشکل خاص و جدی گزارش نشده است و در موارد اندکی که کمی ترافیک شهری و یا قطعی چند دقیقه ای برق وجود داشته، نیز با داوطلبان نهایت همکاری صورت گرفت و وقت کافی در اختیار داوطلبان قرار داده شد.
رئیس سازمان سنجش یادآور شد: دو سامانه نظرسنجی از داوطلبان در سایت سازمان سنجش فعال شده است و داوطلبان عادی و داوطلبان معلول می توانند در این نظر سنجی شرکت کنند.
وی افزود: همچنین سامانه دریافت گزارشات تخلف در حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری 97 نیز فعال است و داوطلبان می توانند در صورت مشاهده تخلف آن را گزارش کنند.
منبع

http://www.javanannews.ir/fa/News/39821/برگزاری-کنکور-97-در-سلامت-و-امنیت-کامل
بستن   چاپ