آریا جوان
داورزنی: امیدوارم شاهد قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام جهانی باشیم
شنبه 9 تير 1397 - 14:11:35
جوانان نیوز - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: حضور موفق و فنی تیم داوری ایران در جام جهانی و قضاوت های درخشان و کاملا استاندارد آنها موجب سربلندی فوتبال و ورزش ایران است و امیدوارم شاهد قضاوت این تیم داوری در فینال جام جهانی باشیم.

محمدرضا داورزنی به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: بعد از حضور شکوهمند تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه ، امروز نگاه مجموعه ورزش کشور به عملکرد تیم داوری ایران در جام جهانی است.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: حضور موفق و فنی تیم داوری ایران در جام جهانی و قضاوت های درخشان و کاملا استاندارد آنها موجب سربلندی فوتبال و ورزش ایران است و امیدوارم شاهد قضاوت این تیم داوری در فینال جام جهانی باشیم.
:small_red_triangle:معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت : حضور موفق و فنی تیم داوری ایران در جام جهانی و قضاوت های درخشان و کاملا استاندارد آنها موجب سربلندی فوتبال و ورزش ایران است و امیدوارم شاهد قضاوت این تیم داوری در فینال جام جهانی باشیم
:small_red_triangle:داورزنی گفت : حضور موفق و فنی تیم داوری ایران در جام جهانی و قضاوت های درخشان و کاملا استاندارد آنها موجب سربلندی فوتبال و ورزش ایران است و امیدوارم شاهد قضاوت این تیم داوری در فینال جام جهانی باشیم

http://www.javanannews.ir/fa/News/39834/داورزنی--امیدوارم-شاهد-قضاوت-تیم-داوری--ایران--در-فینال-جام-جهانی-باشیم
بستن   چاپ