آریا جوان
خداحافظی همیشگی با صندوق‌های پست سنتی و پست‌چی‌ها از طریق «هاب» آمازون
شنبه 9 تير 1397 - 14:18:03
جوانان نیوز - فناوری اطلاعات > اینترنت - یک سالی است آمازون سرویس پستی جدیدی به نام Hub راه‌اندازی کرده است که می‌تواند فلسفه وجودی صندوق‌های پستی را زیر سؤال ببرد. حالا این سرویس در سراسر آمریکا فعال شده و به زودی سیستم سنتی پست به کنار می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین، سرویس پستی هاب می‌تواند چیزی به نام بسته‌های پستی گمشده را برای همیشه از بین ببرد و حالا پس از یک سال از شروع سرویس در نیویورک و سان‌فرانسیسکو، آمازون اعلام کرد هاب در سراسر آمریکا قابل‌استفاده است. { لینک }
هاب شامل یک سیستم لاکر در آپارتمان و محل زندگی کاربر است که به‌صورت سخت‌افزاری نصب‌شده و پستچی به‌صورت کاملاً امن و بدون خطا بسته موردنظر را به مقصد می‌رساند.
مالکان ساختمان مسکونی به‌صورت فردی یا جمعی می‌توانند تقاضای نصب هاب را از آمازون داشته باشند. هاب شامل صندوق‌های کوچک و بزرگ بوده تا بر اساس بسته پستی در مکان‌های موردنظر قرار داده شود و سپس کاربر از طریق نمایشگر لمسی و با زدن پسورد صندوق موردنظر را بازکرده و بسته خود را برمی‌دارد.
دسترسی آسان و امن دو نکته‌ای است که در صندوق‌های پست سنتی رعایت نمی‌شود اما با هاب می‌تواند به خیال راحت سفارش بسته موردنظر را داده و آن را دریافت کرد.
کاربر از طریق اپلیکیشن روی موبایل یا پیامک مدیریت بسته را انجام داده و پس از دریافت کد مخصوص می‌تواند لاکر را بازکرده و بسته خود را بردارد.
بدین ترتیب فرد دیگری نمی‌تواند از بسته سوءاستفاده کند.
هنوز معلوم نیست آمازون این سرویس را در سایر کشورها نیز راه‌اندازی کند یا خیر، اما نکته مهم این است که کاربر با خیالی آسوده از عدم سوءاستفاده از بسته پستی خود اطمینان پیدا می‌کند.
همچنین آمازون سرویس 24 ساعته پشتیبانی نیز راه انداخته تا مشکلات احتمالی را حل کند.




5656

http://www.javanannews.ir/fa/News/39909/خداحافظی-همیشگی-با-صندوق‌های-پست-سنتی-و-پست‌چی‌ها-از-طریق-«هاب»-آمازون
بستن   چاپ