آریا جوان
دکتر سلطانی فر: به نتایج خوب تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا خوشبینم / اجازه نمی دهم عرصه ورزش دچار تشنج و التهاب شود
يکشنبه 10 تير 1397 - 09:37:39
جوانان نیوز - وزیر ورزش و جوانان با اشاره به رویداد مهم جام ملت های آسیا که تیم ملی فوتبال ایران در سال جاری پیش رو دارد ، اظهار داشت: نسبت به نتایج تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت ها بسیا امیدوارم که ان شاءالله حتما نتایج خوبی بگیریم و در آن رویداد هم از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنیم .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر مسعود سلطانی فر دلایل برتری تیم ملی فوتبال ایران را مورد توجه قرار داد و از بازیکنان آماده، کادر فنی توانمند، فدراسیون پرتلاش، آرامش و حمایت مردم به عنوان عوامل موفقیت و برتری فوتبال ایران یاد کرد.
دکتر سلطانی فر خاطر نشان ساخت: بازیکنان خوب و آماده زیادی در سطح آسیا داریم و از کادر فنی خوب ، توانمند و هوشیاری برخورداریم که می توانند نتایج خوبی را رقم بزنند از طرفی فدراسیون بسیار پرتلاش، حامی و پرکاری داریم.
وزیر ورزش و جوانان با بیان این که هماهنگی و همدلی خوبی در عرصه ورزش وجود دارد، افزود: اجازه نمی دهم که این عرصه دچار تشنج شود و همه حاشیه ها را تا حالا جمع کرده ایم. تلاش ما هم این است که حتی الامکان وارد این حاشیه ها و التهابات نشویم و همه همدل، همسو و یکدل یک هدف را دنبال کنیم و حمایت بی حد و حصر مردم هم عامل بسیار مهم و تعیین کننده ای در این راه است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/39959/دکتر-سلطانی-فر--به-نتایج-خوب-تیم-ملی--فوتبال---ایران--در-جام-ملت-های-آسیا-خوشبینم---اجازه-نمی-دهم-عرصه-ورزش-دچار-تشنج-و-التهاب-شود
بستن   چاپ