آریا جوان
حشمت مهاجرانی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد:
اختلاف برانکو و کی روش برنده ندارد و فقط فوتبال ایران ضربه می خورد / تیم ملی در جام جهانی شکست نخورد که باشگاه ها را مقصر عدم همکاری بدانیم
يکشنبه 10 تير 1397 - 12:55:28
جوانان نیوز - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 از خدمات برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی روش در فوتبال ایران به نیکی نام برد و تاکید کرد: در اختلاف بوجود آمده بین این دو سرمربی هیچ کدام برنده نیستند و فوتبال ایران ضربه می خورد بنابراین باید این اختلاف هایی که بوجود آمده هر چه سریعتر برطرف شود.

حشمت مهاجرانی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در خصوص اختلاف بوجود آمده بین کی روش و برانکو گفت: باین دو مربی حرفه ای هر دو خدمات ارزنده ای به فوتبال ایران داشته اند. برانکو هم در جام جهانی 2006 سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بود و کی روش اکنون این وظیفه را عهده دار است و وجه مشترک آنها این است که هر دو به توسعه و پیشرفت فوتبال کشورمان می اندیشند تا فوتبال باشگاهی و ملی ما در ابعاد بین المللی پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: آنچه مسلم است تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 شکست نخورد که اکنون بخواهیم عدم همکاری باشگاه ها را مورد نقد قرار دهیم و دلیل نتایج را عدم همکاری باشگاه ها بدانیم بنابراین باید اختلاف کی روش و برانکو که هیچ استفاده ای برای فوتبال ایران ندارد هر چه سریعتر پایان یابد.
حشمت مهاجرانی در پاسخ به چگونگی حل این اختلاف، نقش باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد : باید بزرگترها با پادرمیانی شرایط را برای وحدت بیشتر در راستای تحقق اهداف ملی فوتبال ایران فراهم آورند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 در پایان خطاب به کی روش و برانکو گفت: در این دعوا و اختلاف سلیقه هییچ کدام برنده نخواهید بود و فقط فوتبال ایران ضربه می خورد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/39985/اختلاف-برانکو-و-کی-روش-برنده-ندارد-و-فقط--فوتبال---ایران--ضربه-می-خورد----تیم-ملی-در-جام-جهانی-شکست-نخورد-که-باشگاه-ها-را-مقصر-عدم-همکاری-بدانیم
بستن   چاپ