آریا جوان
نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز:
اختصاص یک سوم از سهمیه کاروان اعزامی بازی های آسیایی به بانوان بسیار امیدوار کننده است
دوشنبه 11 تير 1397 - 15:01:00
جوانان نیوز - نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: اختصاص یک سوم از سهمیه کاروان اعزامی بازی های آسیایی جاکارتا به بانوان ورزشکار را بسیار امیدوار کننده است و این اتفاق بدون شک انگیزه دختران ایران را افزایش خواهد داد.

فاطمه کیوانی نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اختصاص یک سوم از سهمیه کاروان اعزامی بازی های آسیایی جاکارتا به بانوان ورزشکار را بسیار امیدوار کننده دانست و از مسئولان وزارت ورزش به ویژه معاون توسعه ورزش بانوان که قدمهای اساسی برای این موضوع برداشتند قدردانی کرد.
وی افزود: دختران تنیس رویمیز ایران برای نخستین بار با سهمیه کامل در بخش تیمی به بازی‌های آسیایی جاکارتا اعزام می شوند و این مشخص کننده این است که یک کار تخصصی برای بیشتر دیده شدن بانوان انجام شده و این اتفاق بدون شک انگیزه دختران ایران را افزایش خواهد داد .
کیوانی گفت: مسئولین با آگاهی به این موضوع که امکان دارد بعضی از رشته ها مقام آور نباشند فرصت و شرایط را برای حضور بانوان در این مسابقات مهیا کردند که جای خوشحالی و تقدیر دارد و خواهشمندم که در سال های آتی در مسابقات دیگر هم حضور بانوان پر رنگ تر از هر سال باشد .
وی ادامهداد: ندا شهسواری، مریم صامت، مهشید اشتری و صبا صفری با سرمربیگری بنده ورزشکاران اعزامی به جاکارتا هستیم که 1 ماه پیش هم به مسابقات جهانی اعزام شدیم و امید بر این است که بهترین بازی و عملکرد را ارائه دهیم .
بر اساس اعلام فدراسیون تنیس روی میز، دختران تنیس باز 2 روز دیگر جهت شرکت در کمپ مشترک ایران- آذربایجان به باکو سفر خواهند کرد و پس از بازگشت اردوها را به طور مداوم تا روز اعزام در تهران ادامه خواهند داد .

http://www.javanannews.ir/fa/News/40066/اختصاص-یک-سوم-از-سهمیه-کاروان-اعزامی-بازی-های-آسیایی-به--بانوان--بسیار-امیدوار-کننده-است
بستن   چاپ