آریا جوان
عباباف:از اینکه بانوان به همراه خانواده هایشان رویداد های ورزشی را به تماشا می پردازند خرسندیم
سه شنبه 12 تير 1397 - 16:49:13
جوانان نیوز - مدیر کل دفتر مرکزی حراست وزارت ورزش و جوانان گفت : خانواده ها در امنیت و آرامش کامل با حفظ همه شئونات اوقات فراغت خود را به گونه ای مفید در دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و قزاقستان سپری کردند .

محمد جواد عباباف در حاشیه دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و قزاقستان که با حضور خانواده ها در مجموعه ورزشی آزادی برگزارشد با بیان اینکه بیش از 600 نفر از بانوان در سالن بسکتبال آزادی این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند تصریح کرد: از اینکه بانوان در بستر خانواده می توانند به تماشای رویداد های ورزشی بپردازند خرسندیم.
مدیر کل دفتر مرکزی حراست وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه خانواده ها در امنیت و آرامش کامل با حفظ همه شئونات اوقات فراغت خود را به گونه ای مفید سپری کردند خاطر نشان ساخت: در جایگاه تماشاگران، خانم ها در قسمت بالا و آقایان در قسمت پایین بازی را تماشا کردند و این روند بسیار سالم و مفید است.
وی با بیان اینکه گسترش این چنین برنامه ها منجر به افزایش نشاط در فضای جامعه خواهد شد، افزود: در این برنامه که تحت نظارت حراست وزارت ورزش و جوانان در کمال آرامش برگزار شد شاهد هیچگونه حاشیه و یا مسئله ی نا خوشایندی نبودیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/40137/عباباف-از-اینکه-بانوان-به-همراه-خانواده-هایشان-رویداد-های-ورزشی-را-به-تماشا-می-پردازند-خرسندیم
بستن   چاپ