آریا جوان
محمدیان: تشویق خانواده ها از نزدیک بر بهبود عملکرد ملی پوشان ما موثر است/رکن اساسی صنعت ورزش تماشاگران هستند
سه شنبه 12 تير 1397 - 16:49:18
جوانان نیوز - معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از تماشاگران به عنوان رکن اساسی صنعت ورزش یاد کرد و افزود: در صدد بهره گیری از این صنعت در راه دستیابی به انسجام ، نشاط ، شور و شوق ملی با هدف ترغیب آنها برای فعالیت های اجتماعی هستیم.

فریبا محمدیان پس از تماشای بازی بسکتبال ایران و قزاقستان در مجموعه ورزش ی آزادی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: از اینکه بار دیگر شرایطی فراهم آمد تا خانواده های ایرانی بتوانند بازی بسیار پر شور و شوقی را در رشته بسکتبال از نزدیک مشاهده کنند بسیار خرسندم.
او با بیان اینکه شاهد یک روز خوب و با نشاط بودیم تصریح کرد: بخشی از ورزش را تماشاگران تشکیل می دهند. بانوان و آقایان تماشاگردر تمام دنیا به تعریف یکی از پایه های توسعه ورزش می پردازند. تشویق خانواده ها از نزدیک بر بهبود عملکرد ملی پوشان ما موثر است .
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از تماشاگران ورزش به عنوان رکنی اساسی از ارکان صنعت ورزش یاد کرد و افزود: این صنعت بزرگ اهداف مختلفی را دنبال می کند و ما در صدد بهره گیری از این صنعت در راه دستیابی به انسجام اجتماعی، نشاط، شور ، شوق ملی و تشویق و ترغیب مردم برای فعالیت های اجتماعی هستیم.
محمدیان افزایش سهم ورزش در اوقات فراغت خانواده ها را یکی از سیاست ها کلان بخش ورزش کشور دانست و تاکید کرد: این بحت در حوزه بانوان بسیار مورد توجه است. حضور بانوان در بستر خانواده ها در چنین عرصه هایی گامی بزرگ برای ترویج ورزش و تزریق ورزش در سبک زندگی روزمره خانواده ها خواهد بود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/40138/محمدیان--تشویق-خانواده-ها-از-نزدیک-بر-بهبود-عملکرد-ملی-پوشان-ما-موثر-است-رکن-اساسی-صنعت--ورزش--تماشاگران-هستند
بستن   چاپ