آریا جوان
نشست علمی- تخصصی دیپلماسی ورزشی
دکتر فضلی : ورزش مسیر توسعه‌ی روابط بین‌ ملتها و دولتها را فراهم می‌کند
چهارشنبه 13 تير 1397 - 16:31:23
جوانان نیوز - رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش وجوانان در نشست علمی- تخصصی دیپلماسی ورزشی با بیان اینکه ورزش مسیر توسعه‌ی روابط بین‌ ملتها و دولتها را فراهم می‌کند اظهارداشت : مهارت مذاکره ، ابزار ارتباط تسلط به زبان، جایگاه مالکیت فرهنگی و معنوی ورزش و سطح مهارت و رویداد ورزشی مبانی توسعه دیپلماسی ورزشی است .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان محمدرضا فضلی، در نشست علمی- تخصصی دیپلماسی ورزشی گفت:مهارت مذاکره ، ابزارارتباط تسلط به زبان ؛ جایگاه مالکیت فرهنگی و معنوی ورزش و سطح مهارت و رویداد ورزشی را از مبانی و پیش نیازهای توسعه دیپلماسی ورزشی اعلام کرد .
فضلی افزود: ورزش مسیر توسعه‌ی روابط بین ملتها و دولتها را فراهم می‌کند و دیپلماسی ورزشی ابزار و پیرو دیپلماسی عمومی کشور است.
رئیس مرکز مطالعات بیان داشت که این نشست‌ها فرصت تفکر و بهره‌مندی از دانش و اطلاعات را به افراد می‌دهد و ما خوشحالیم که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط این مرکز شاهد استمرار این نشست‌ها بیش از پیش باشیم.
ماندانا رسولی، مدیرکل امور بین‌الملل ضمن حضور در نشست افزود: این نشست‌ها برای ورزش کشور بسیار حائز اهمیت می‌باشد و جاهایی که سقل سیاسی در ورزش بین‌الملل بالا رفته سبب بروز مشکل در مقررات ورزشی شده است که ضروری است برای توسعه‌ی دیپلماسی ورزشی ، رویه‌سازی متناسب با اهداف و رویکردهای ورزش کشور در حوزه توسعه تعاملات بین‌المللی صورت پذیرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/40214/دکتر-فضلی---ورزش--مسیر-توسعه‌ی-روابط-بین‌-ملتها-و-دولتها-را-فراهم-می‌کند
بستن   چاپ