آریا جوان
دکتر سلطانی‌فر: امیدوارم به زودی خبر المپیکی شدن ووشو را بشنویم
پنجشنبه 14 تير 1397 - 01:27:30
جوانان نیوز - وزیر ورزش و جوانان در بازدید از اردوی تیم‌ملی ووشو گفت: ووشو بیش از رشته های دیگر ما امید مدال های متعدد دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر مسعود سلطانی فر در بازدید از اردوی تیم ملی ووشو گفت: امیدوارم هر چه زودتر خبر المپیکی شدن ووشو را بشنویم. از همه تلاشگران ووشو از مسئولان فدراسیون گرفته تا ملی پوشان و کادر مربی گری تشکر می کنم. بارها در نشست ها و مصاحبه های مختلف قهرمانی ووشو ایران در دنیا را تبریک گفته ام. به نظر من قهرمانی در حضور تیم چین افتخار بزرگی است.
او ادامه داد: نگاه مان به آینده ووشو بسیار روشن است و به اعتقاد من ووشو بیش از رشته های دیگر ما امید مدال های متعدد دارد. ووشو با بچه های با استعداد و با انگیزه جای خودش را بین جوانان باز کرده و به معنای واقعی (از صفر تا سکو) را به منصه ظهور رسانده است. ووشو هنوز المپیکی نشده ولی بسیار امیدواریم که تا المپیک 2024 این رشته به بازی های آسیایی افزوده شود. تلاش ما و مجموعه کمیته ملی المپیک، فراهم کردن همه ابزار و امکانات و تدارکات است تا تیم های ما بتوانند حضور خوبی در مسابقات مختلف به ویژه بازی های آسیایی داشته باشند و نتیجه ای بگیرند که دل مردم شاد شود.
امیدورام به زودی خبر خوش المپیکی شدن ووشو را بشنویم تا همین جوانان و نو جوانان امروز را روی سکوی قهرمانی المپیک 2024 ببینیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/40243/دکتر-سلطانی‌فر--امیدوارم-به-زودی-خبر-المپیکی-شدن--ووشو--را-بشنویم
بستن   چاپ