آریا جوان
هادی ساعی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛
شرایط خوبی در ورزش کشور قبل از بازی های آسیایی حاکم است/ حساب ویژه ای روی مدال آوری بانوان بازکردیم
شنبه 16 تير 1397 - 16:39:46
جوانان نیوز - هادی ساعی پرافتخارترین ورزش کار ایران در المپیک شرایط ورزش ایران در آستانه بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را خوب توصیف و ابراز امیدواری کرد با توجه به حضور پررنگ بانوان در کاروان ایران شاهد مدال آوری های متعدد آنها در این رویداد مهم باشیم.

هادی ساعی عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حاشیه نشست امروز با حضور دکتر سلطانی فر در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: گزارش سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا و ههمچنین تعیین پرچم دار کاروان ورزشی ایران در این رویداد، مهمترین محور این نشست بود که در نهایت بر اساس نظر اکثریت برای اولین بار یک ورزش کار از رشته تکواندو به عنوان پرچم دار کاروان انتخاب شد.
معاون کاروان ایران در بازی های آسیایی جاکارتا گفت: کیمیا علیزاده با توجه به اجماع نظرات به عنوان پرچم دار کاروان ورزشی ایران انتخاب شد و نظر جمع برای پرچم داری یکی از ورزشکاران بانوان بود هرچند که نام آقایان نیز مطرح اما اجماع روی پرچم داری یکی از بانوان صورت گرفت.
هادی ساعی اهمیت حضور بانوان در کاروان ورزشی ایران را مورد توجه قرار داد و. با بیان اینکه تعداد بانوان به یکصد و پنج نفر می رسد اظهار داشت: حضور بانوان این بار بیشتر از ادوار قبلی محقق شده است و ما حساب ویژه ای روی مدال آوری بانوان برای کاروان ایران باز کرده ایم و نسبت به موفقیت آنها نیز امیدوارهستیم.
پرافتخارترین ورزش کار ایران در المپیک گفت: بانوان کشور هایی که بالاتر از ما در رنکینگ مدال ها قرار داشته اند ، نقش عمده ای در ارتقا جایگاه آنها بر عهده داشتند بطوریکه 55 درصد مدال های آنها را بانوان شان به ارمغان آوردند و این بار هم کاروان ورزشی ایران به درخشش بانوان در مدال آوری امیدوار است.
هادی ساعی پیرامون شرایط کنونی ورزش ایران در بازی های آسیایی جاکارتا هم توضیح داد: در این مدت به عنوان معاون کاروان از اردوهای مختلف تیم های ملی دیدن کردم خدا را شکر که وضعیت ورزشکاران به خوبی پیش می رفت و آماده حضور در این رویداد هستند.
این قهرمان تکواندو جهان و المپیک ادامه داد: با توجه به رویدادهای مهمی چون مسابقات جام جهانی فوتبال و لیگ ملتهای والیبال و دیگر رویدادها که با نتایج خوب ورزش ایران همراه بوده شرایط ورزش کشور خوب است و امیدواریم با تدارک و پشتیبانی صورت گرفته ورزشکاران ما در بازی های آسیایی هم نتایج بسیار خوبی بگیرند.
هادی ساعی در توصیه ای به ورزشکاران کشورمان در آستانه این رویداد گفت: قطعا بازی های آسیایی شبیه ترین رویداد به بازی های المپیک است بنابراین ورزشکاران باید از لحظه ها با هوشمندی و تجربه بهره ببرند و پیش از آن با اسراحت و تمرکز بالا شرایط روحی و وروانی خود را برای شرکت در چنین رویداد مهمی فراهم آورند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/40411/شرایط-خوبی-در--ورزش--کشور-قبل-از-بازی-های-آسیایی-حاکم-است--حساب-ویژه-ای-روی-مدال-آوری--بانوان--بازکردیم
بستن   چاپ