آریا جوان
مهلت انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی یک روز تمدید شد
سه شنبه 19 تير 1397 - 11:07:01
جوانان نیوز -

مهلت انتخاب رشته - محل و ویرایش در چهل و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی به مدت یک روز تمدید شد. داوطلبان از امروز 19 تا فردا 20 تیر فرصت دارند فرم خود را تکمیل کنند.
به گزارش پرتال دانشگاهی به گزارش خبرنگار مهر، آن دسته از داوطلبان چهل و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که مجاز به انتخاب رشته محل شده اند با توجه به اضافه شدن دانشگاه علوم پزشکی جهرم در رشته کودکان و تماسهای مکرر داوطلبان، زمان انتخاب رشته_ محل و ویرایش از ساعت ٩ صبح روز سه شنبه 19 تیر آغاز می شود. این مهلت تا ساعت ٢٤ روز چهارشنبه 20 تیر 97 ادامه دارد.
آزمون چهل و پنجمین دوره پذیرش دستیار تخصصی پزشکی با ثبت نام 14 هزار و 396 نفر روز 6 اردیبهشت ماه ١٣٩٧ برگزار شد. در این دوره از آزمون ١٢ هزار و ١٣٩ نفر در جلسه حاضر بودند که از این تعداد 5 هزار و 440 نفر مرد و 6 هزار و 699 نفر زن بودند.
طبق مقررات مصوبه داوطلبانی که از 600 نمره خام حداقل 150 نمره کسب کنند مجاز به انتخاب رشته هستند که در چهل و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی تعداد ٧ هزار و 6١٩ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند.
دفترچه راهنمای انتخاب رشته محل این دوره از آزمون دستیاری بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است.
کل ظرفیت پذیرش دستیاری در دوره چهل و پنجم بدون تفکیک سهمیه ها 3 هزار و 588 نفر بود که دو ظرفیت جدید به دانشگاه علوم پزشکی جهرم در رشته کودکان اضافه شده است، این ظرفیت ها به ترتیب دو نفر در ظرفیت آزاد دو نفر و یک نفر در ظرفیت محروم است.
منبع

http://www.javanannews.ir/fa/News/40582/مهلت-انتخاب-رشته-آزمون-دستیاری-پزشکی-یک-روز-تمدید-شد
بستن   چاپ