آریا جوان
رئیس فدراسیون کاراته : قبولی 22 داور در کلینیک آسیایی یک موفقیت بزرگ است/ نتایج روز اول پیکارهای آسیایی راضی کننده بود
يکشنبه 24 تير 1397 - 08:55:56
آریا جوان - محمدصادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته در نشست رئیس سازمان تیم ملی و اعضای کادر فنی نتایج بدست آمده در نخستین روز مسابقات قهرمانی آسیا در اردن را خوب توصیف و ابراز امیدواری کرد: امروز ملی پوشان در دیدار نهایی و رده بندی بهترین نتیجه را به دست آورند.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته ، محمدصادق فرجی در این نشست با اشاره به اینکه پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا با ضریب 6 حکم انتخابی المپیک 2020 را دارد، گفت: تمامی تیمها با بهترین نفرات خود در این مسابقات شرکت کرده اند و مسابقات از سطح فنی بسیار بالایی برخوردار است.
وی ضمن تشکر از رئیس سازمان تیم های ملی و کادر فنی گفت: بنده از نتایج بدست آمده راضی هستم و امیدوارم امروز نفرات راه یافته به فینال و رده بندی بتوانند با موفقیت مبارزه خود را پشت سر بگذرانند.
فرجی گفت: برخی از مبارزات از جمله مبارزه امیر مهدی زاده و حریف ژاپنی و مبارزه کاتای تیمی مردان مقابل ژاپن حکم فینال زودرس را داشت هر چند نتیجه دلخواه بدست نیامد اما هم مهدی زاده و هم اعضای کاتای تیمی تمام تلاش خود را به کار بستند.
رئیس فدراسیون کاراته در ادامه گفت: تا زمان بازیهای آسیایی کمتر از 40 روز زمان باقی است و حسن بزرگ مسابقات اردن این است که مربیان و بازیکنان تیم ملی کشورمان شناخت بهترین نسبت به حریفان خود داشته باشند.
رئیس فدراسیون کاراته قبولی 22 داور در کلینیک داوری آسیایی را یک موفقیت بزرگ خواند و از تلاش های جواد سلیمی رئیس کمیته داوران کشورمان و عضو شورای داوران آسیا و جهان تقدیر و تشکر کرد.
محمدصادق فرجی همچنین قول پاداش به مدال آوران این رقابتها در پای سکو دادند.
در این جلسه مربیان تیم ملی آنالیز فنی خود از تک تک بازیکنان را به رئیس فدراسیون و رئیس سازمان تیم های ملی ارائه دادند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/40899/رئیس-فدراسیون--کاراته---قبولی-22-داور-در-کلینیک-آسیایی-یک-موفقیت-بزرگ-است--نتایج-روز-اول-پیکارهای-آسیایی-راضی-کننده-بود
بستن   چاپ