آریا جوان
عزل دانشجو از رياست دانشگاه آزاد؟
دوشنبه 18 شهريور 1392 - 9:00:52 AM
آريا
به گزارش خبرگزاري آريا، برخي رسانه ها از تهيه صورتجلسه اي براي عزل فرهاد دانشجو از رياست دانشگاه آزاد و سرپرستي حميد ميرزاده بر اين دانشگاه خبر داده اند.
طي روزهاي گذشته شش نفر از اعضاي هيئت امناي دانشگاه آزاد با تهيه صورتجلسه اي، فرهاد دانشجو را از رياست دانشگاه آزاد عزل و حميد ميرزاده عضو هيئت امناي اين دانشگاه را به سرپرستي آن منصوب کردند.
در بخشي از اين صورتجلسه آمده است: از زحمات علمي و مديريتي دکتر فرهاد دانشجو در مدت رياست بر دانشگاه آزاد تقدير مي شود اما با توجه به روي کار آمدن دولت جديد و وضعيت سياسي جديد کشور و هماهنگي هاي بيشتر نياز به تغيير و تحول در مديريت اين دانشگاه است.
در پايين صورتجلسه مذکور محل امضاي آيت الله هاشمي رفسنجاني، حجت الاسلام حسن خميني، جعفر توفيقي سرپرست وزارت علوم، حميد ميرزاده عضو هيئت امناي دانشگاه آزاد، قاضي زاده هاشمي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و احمد صمدي يزدي عضو ديگر هيئت امناي اين دانشگاه گنجانده شده است.
تاکنون توفيقي، ميرزاده و صمدي يزدي صورتجلسه را امضا کرده اند اين صورتجلسه به دفتر آيت الله خميني، هاشمي و قاضي زاده رفته است چنانچه اين 6 نفر اين صورتجلسه را امضا کنند دو سوم راي هيئت امنا جمع و عزل صورت مي پذيرد.
قرار است در اولين جلسه صورتجلسه مذکور به هيئت امنا برود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/409/عزل-دانشجو-از-رياست-دانشگاه-آزاد؟
بستن   چاپ