آریا جوان
طلای سنگین وزن آسیا به عباسعلی و اباذری رسید
يکشنبه 24 تير 1397 - 11:54:25
آریا جوان - کاراته کاهای سنگین وزن کشورمان در دو بخش بانوان و مردان مدال طلای رقابتهای قهرمانی آسیا اردن را از آن خود کردند.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته ، صالح اباذری در وزن به اضافه 84 کیلوگرم مردان و حمیده عباسعلی در وزن به اضافه 68 کیلوگرم بانوان مدال طلای پانزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا را کسب کردند.
اباذری در فینال کاگاوای ژاپنی دارنده طلای بازیهای جهانی و 2 طلا و نقره آسیا را پیش از اتمام وقت قانونی مبارزه 8 بر صفر بدرقه کرد و دومین مدال طلای کشورمان را کسب کرد.
او روز گذشته ابتدا نماینده تایلند را 3 بر یک از پیش رو برداشت، سپس حریف قطری را 6 بر 3 مغلوب کرد. او در سومین مبارزه 5 بر 2 بر کاراته کایی از اندونزی غلبه کرد و گام به فینالیست شد.
در دیدار فینال سنگین وزن بانوان، حمیده عباسعلی مقابل سون وون ژو از چین تایپه پیش از اتمام وقت قانونی 8 بر صفر پیروز شد و صاحب مدال طلا این وزن گردید.
عباسعلی روز جمعه با برتری 3 بر صفر مقابل نماینده اندونزی به دور دوم رفت و در دومین دیدار حریف هندی را 8 بر صفر مغلوب کرد تا مقابل آیومی یوکوزا ژاپنی دارنده یک طلا و 2 برنز جهان و یک طلا و یک برنز آسیا و 9 طلای کاراته وان ها قرار بگیرد. او مقابل کاراته کا ژاپنی پس از تساوی صفر بر صفر در هانتی برنده تاتامی شد و به فینال راه یافت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/40913/طلای-سنگین-وزن-آسیا-به-عباسعلی-و-اباذری-رسید
بستن   چاپ