آریا جوان
استاندار گیلان در دیدار با سعید عزت اللهی؛ بازیکن تیم ملی فوتبال مطرح کرد:
لزوم بهره گیری از ظرفیت گردشگری ورزشی در گیلان
يکشنبه 24 تير 1397 - 11:54:30
آریا جوان - استاندار گیلان با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت گردشگری ورزشی، گفت: گردشگری ورزشی می تواند بستری برای توسعه اقتصادی و رونق اشتغال در استان باشد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان در دیدار با سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی فوتبالاظهار داشت: سرنوشت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پیوند عمیقی با زندگی روزمره مردم این شهرستان دارد که این مهم وظیفه ما در قبال ورزش دوستان این شهرستان را سنگین تر می کند.
وی نقش دولت در توسعه امر ورزش قهرمانی را، پشتیبان توصیف و تصریح کرد: دخالت دولت در دایره مدیریت فنی ورزش، صحیح نیست.
استاندار گیلان با ابراز تمایل برای راه اندازی آکادمی و مجتمع بزرگ ورزشی در استان جهت تقویت ورزش استان، تربیت ورزشکاران و استعداد های ورزشی استان، بیان کرد: می توان از ظرفیت وجود آکادمی و مجتمع بزرگ ورزشی در قالب جذب ورزشکاران سراسر دنیا به گیلان و میزبانی در برگزاری مسابقات مختلف جهانی و کشوری، جهت توسعه اقتصادی و رونق اشتغال در استان نیز بهره گرفت.
دکتر سالاری اضافه کرد: جهت اجرایی شدن این پروژه آمادگی داریم با تمام توان کمک کنیم.
وی در بخش دیگر سخنانش با ابراز خرسندی از حضور 2 بازیکن گیلانی در جمع فوتبالیست های ملی حاضر در جام جهانی فوتبال 2018 در کشور روسیه، اظهار کرد: افتخار بزرگتر این است که سعید عزت اللهی و علیرضا جهانبخش هر دو اشتهار به اخلاق مداری دارند.
مریم بخشی مدیرکل ورزش وجوانان گیلان نیز در این دیدار با تقدیر از زحمات سعید عزت الهی و علیرضا جهانبخش در جام جهانی روسیه و تشکر از دید روشن و آگاهانه استاندار گیلان نسبت به موضوع ورزش، ابراز امیدواری کرد نمایندگان و تیم های ورزشی استان همچون همیشه برای گیلان زمین افتخارآفرینی کنند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/40915/لزوم-بهره-گیری-از-ظرفیت-گردشگری-ورزشی-در-گیلان
بستن   چاپ