آریا جوان
در حاشیه استقبال تیم ملی وزنه برداری جوانان
علی مرادی: تعدادی از قهرمانان جوان به تیم بزرگسالان منتقل می شوند / وزنه برداری ایران پاک است
يکشنبه 24 تير 1397 - 15:21:43
آریا جوان - رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: برخی از قهرمانان جوان به تیم بزرگسالان منتقل خواهند شد تا پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشند و مطمئنا آینده خوبی برای خود و وزنه برداری ایران رقم می زنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علی مرادی در حاشیه استقبال تیم ملی وزنه برداری جوانان ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر به همه مردم ایران به ویژه دختران ایرانی به خبرنگار این پایگاه گفت: سه سال پیاپی است که جوانان برومند وزنه برداری ایران با حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک قهرمان رقابت های جهانی می شوند که این امر جای خوشحالی دارد و آینده روشن وزنه برداری کشور را نوید می دهد.
وی با بیان این که مسابقات این دوره نسبت به دوره های گذشته کیفی تر برگزار شد، افزود: جوانان ما توانستند با دو طلا ، سه نقره و سه برنز و با اختلاف 68 امتیاز نسبت به تیم دوم که ازبکستان میزبان بود مقتدرانه قهرمان مسابقات شوند و دل مردم را شاد کنند.
رئیس فدراسیون وزنه برداری افزود تیم های ترکیه و آمریکا هم با تیم کامل و خوبی در این رقابت ها حضور پیدا کردند ولی با حضور خوب بچه های ما و تیم ازبکستان به نتیجه بهتری از سوم و چهارمی دست پیدا نکردند.
وی با بیان این مطلب که این جوانان سه سال است که زیر نظر مستقیم فدراسیون تمرین می کنند، افزود: مطمئنا برخی از این جوانان به تیم بزرگسالان منتقل خواهند شد تا پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشند و مطمئنا آینده خوبی برای خود و وزنه برداری ایران رقم می زنند.
مرادی از وزنه برداری ایران به عنوان وزنه برداری پاک نام برد و افزود: در سال های اخیر کنترل منظمی به موضوعات دوپینگ داشته و داریم و در حالی که اکثر کشورها با این معضل دست به گریبانند اما خداراشکر ما مشکل خاصی نداریم و بر اوضاع کنترل و نظارت داریم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/40935/علی-مرادی--تعدادی-از-قهرمانان-جوان-به-تیم-بزرگسالان-منتقل-می-شوند---وزنه-برداری-ایران-پاک-است
بستن   چاپ