آریا جوان
در حاشیه مراسم استقبال از تیم ملی وزنه برداری جوانان
اسبقیان: امیدوارم موفقیت های ورزش ی با حمایت های دولت تدبیر و امید مستمر باشد
يکشنبه 24 تير 1397 - 16:05:48
آریا جوان - مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها گفت: قهرمانی تیم ملی وزنه برداری جوانان از آن جهت که ما برای المپیک 2020 برنامه ریزی می کنیم بسیار ارزشمند است.

سید محمد شروین اسبقیان در مراسم استقبال از تیم ملی وزنه برداری جوانان در فرودگاه امام خمینی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) به همه شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت اظهار داشت: خوشحالم که در چنین روز مبارکی به استقبال قهرمانان افتخار آفرین تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان آمده ام.
وی با اشاره به پیام تبریک رییس محترم جمهوری اسلامی ایران و روسای قوا در راستای کسب پیروزی جوانان ورزش کار کشورمان بیان کرد: به دنبال موفقیت های بسیار ارزشمند تیم های کشتی فرنگی و کشتی آزاد کشورمان در رده سنی نو جوانان ، امروز تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران هم دل مردم را شاد کرد.
اسبقیان ادامه داد: جوانان وزنه بردار کشورمان با کسب 2 مدال طلا ، 3 نقره و 3 برنز در مسابقات قهرمانی توانستند مقام اول را کسب کنند و این پیروزی از آن جهت که ما برای المپیک 2020 در راستای سیاست های ورزش برنامه ریزی می کنیم بسیار ارزشمند است.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگاهها افزود: امیدوارم این موفقیت ها که با حمایت های دولت تدبیر و امید از ورزش کشور همراه است و با برنامه ریزی ها و همدلی هایی که ما بین همه معاونت های وزارت ورزش و جوانان ، کمیته ملی المپیک و فدراسیون ها وجود دارد، مستمر باشد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/40938/اسبقیان--امیدوارم-موفقیت-های--ورزش-ی-با-حمایت-های-دولت-تدبیر-و-امید-مستمر-باشد
بستن   چاپ