آریا جوان
سفر استانی وزیر ورزش و جوانان به سیستان و بلوچستان آغاز شد ؛ سومین سفر دکتر سلطانی فر در طی یکسال به سیستان و بلوچستان
سه شنبه 26 تير 1397 - 09:50:45
آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان با استقبال مهندس محبی استاندار و مسئولین استان سیستان و بلوچستان وارد زاهدان شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ؛ دکتر مسعود سلطانی فر برای سومین بار در طی یکسال گذشته به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد.
وزیر ورزش و جوانان ابتدا با حضور در استادیوم چهار هزار و پانصد نفری زاهدان از مراحل ساخت و ساز این استادیوم دیدن می کند .
دکتر سلطانی فر در ادامه این سفر استانی به شهرستان زابل سفر خواهد کرد و پس از ادای احترام به مقام شهدای این شهرستان، از خانه کشتی ، خانه کبدی و استادیوم فوتبال زابل دیدن خواهد کرد.
برنامه بعدی وزیر ورزش و جوانان در شهرستان زابل دیدار صمیمی با ورزشکاران و جوانان این شهرستان است که در سالن جلسات فرماندار برگزار خواهد شد.
در این جلسه علاوه بر امام جمعه ، نمایندگان حوزه سیستان ، نمایندگان ورزشکاران ، نمایندگان جوانان ، فرماندار شهرستان زابل و استاندار سیستان و بلوچستان همچنین دکتر سلطانی فر نیز سخنرانی خواهند کرد.
برنامه های بعدی وزیر ورزش و جوانان در سفر استانی به سیستان و بلوچستان حضور در شهرستان های نیمروز ، هیرمند ،زهک و هامون است که از اماکن ورزشی این شهرستان ها دیدن خواهد کرد.
در این سفر استانی ؛ برانوش نیک بین مدیرکل حوزه وزارتی و داود عزیزی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان دکتر سلطانی فر را همراهی می کنند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/41040/سفر-استانی-وزیر-ورزش-و-جوانان-به-سیستان-و-بلوچستان-آغاز-شد-؛-سومین-سفر-دکتر-سلطانی-فر-در-طی-یکسال-به-سیستان-و-بلوچستان
بستن   چاپ