آریا جوان
بهترين مشاغل براي متولدين ماه هاي مختلف
چهارشنبه 6 ارديبهشت 1396 - 12:56:14 PM
آريا
خصوصيات اخلاقي متولدين ماههاي مختلف از هم متفاوت است. شايد شما از اکثر آنها آگاه باشيد اما آيا مي دانيد چه شغلي براي شما مناسب تر است و چه کارهايي را مي توانيد بهتر از سايرين انجام دهيد؟ در اين مطلب مي خواهيم ببينيم که هر کدام از متولدين ماه هاي مختلف، براي چه شغل هايي مناسب هستند. اگر شما هم دوست داريد بدانيد که حرفه منايسب براي شما چيست، با ما همراه شويد.

فروردين
شما فرد خلاقي هستيد و هميشه ايده هاي بزرگي در سر داريد و مهمتر از آن دوست داريد که تمام آنها را عملي کنيد. از ماجراجويي و ريسک کردن نيز نمي هراسيد، به همين دليل کارهايي که در آن تحرک و فعاليت دارد مانند مربي ورزش يا سرمايه گذاري در کاري جديد يا حتي راننده مسابقات ماشين سواري نيز مي تواند از مشاغل مورد علاقه شما باشد.

ارديبهشت
شما فرد آرام و صبوري هستيد که اين حس را به اطرافيان تان هم منتقل مي کنيد. شغل هايي که با شخصيت شما جور در مي آيد شامل طراحي داخل، رستوران داري و طراحي و ساخت مبلمان است. در واقع شما بايد شغلي را انتخاب کنيد که ميان خلاقيت و ثبات، تعادل برقرار کرده است.

خرداد
توانايي شما در برقراري ارتباط با ديگران بي نظير است. به همين دليل شما در کاري موفق خواهيد بود که با آدم ها و شخصيت هاي مختلف در ارتباط است. آرايشگر، طراح مد، ژورناليست يا حتي مترجم از حرفه هايي است که مي تواند شما را خشنود و راضي نگه دارد.

تير
مردم شما را فردي خلاق مي خوانند، پس به جاي خجالت نظرات خود را بيان کنيد تا ديگران هم از آنها نهايت استفاده را بکنند. از آنجا که ايده هايتان از تجربيات شما در گذشته نشات مي گيرد، بسيار باارزشند. پس قلم به دست بگيريد و بنويسيد. نويسندگي، از جمله شغل هاي مناسب براي شما مي باشد.

مرداد
براي شما مرزي ميان کار و بازي وجود ندارد. دوست داريد از کاري که انجام مي دهيد، نهايت لذت را ببريد و ديگران را نيز به اين کار تشويق مي کنيد. معلم مدرسه، مشاور يا هر حرفه اي که با مردم و اجتماع در ارتباط است مي تواند براي شما مناسب باشد و انرژي شما را به بهترين شکل ممکن تخليه کند.

شهريور
شما عاشق جزييات هستيد و دوست داريد در چيزهاي کوچکي که ديگران هيچ توجهي به آنها ندارند، کندوکاو کنيد و از آنها چيزهاي مهم و بزرگ تري بسازيد. فقط يادتان باشد که ايده آليسم نباشيد زيرا در غير اين صورت شهامت خود را براي شروع بسياري از کارها از دست خواهيد داد. شيمي دان، عطرساز، تور ليدر يا باغباني از جمله شغل هايي است که براي شخصيت شهريوري ها ساخته شده است.

پيدا کردن شغل مناسب
مي دانيد چه شغلي براي شما مناسب تر است‎

مهر
شما به راحتي مي توانيد از قدرت منحصر بفرد خود استفاده کنيد و در کار يا روابط اجتماعي تان در محيط کاري بدرخشيد. شما ترجيح مي دهيد در محيطي کار کنيد که به شما انگيزه دهد. موزه داري، طراح گرافيست و منتقد فرهنگي از مشاغلي است که با روحيه شما سازگاري دارد.

آبان
شما از رويارويي با مشکلات و شرايط سخت، هيچ واهمه اي نداريد. آنقدر قدرتمنديد که مي توانيد بهترين تصميم را در هر شرايطي بگيريد. از آنجا که عاشق کشف کردن هستيد و دوست داريد که از سطح به عمق برسيد، مشاغلي چون جراح، روان شناس، کاراگاه و باستان شناس از جمله حرفه هاي مورد علاقه شما خواهد بود.

آذر
شما کمتر برنامه ريزي مي کنيد و بيشتر مرد عمل هستيد، به خصوص زماني که بحث کار پيش مي آيد. از جستجو در محيط هاي ماجراجويانه و سخت لذت مي بريد. از آنجا که براي يادگيري انتهايي قائل نمي شويد، مشاغلي چون خلبان، معلم و تور ليدر شما را راضي نگه مي دارد.

دي
همانطور که شما هم مي دانيد، جاده هاي صاف هميشه بهترين راهها براي رسيدن به مقصد نيستند. گاهي بايد ديوارها را خراب کرد و پيش رفت، فقط کافي است که صبور باشيد. شما دوست داريد مديريت کارها را چه در اجتماع، چه در خانواده يا محيط کار به عهده بگيريد، پس سعي کنيد که خودتان را به جايگاه مدير برسانيد تا هميشه راضي و خشنود باشيد.

بهمن
شما براي کارهاي ثابت شاخته نشده ايد، بدين علت که دوست داريد قوانين را زير پا بگذاريد و چيزهاي جديد را تجربه کنيد. فضانوردي، محقق يا مخترع تکنولوژي از حرفه هاي مورد علاقه شما مي باشد. اگر چه به دست آوردن اين مشاغل ساده نيست اما شما با توجه به مهارت هاي دروني که داريد، از پس شان به خوبي بر خواهيد آمد.

اسفند
شما از قضاوت ديگران به شدت مي پرهيزيد و اين فرصت را به آنها مي دهيد که خودشان باشند و آنطور که دوست دارند احساسات شان را بروز دهند. در نتيجه بايد به دنبال شغل هايي باشيد که در بيان نظرات و احساسات دروني شان آزادند، درست مثل پزشکان، پرستاران، شاعران، عکاسان يا موسيقي دانان.

http://www.javanannews.ir/fa/News/4127/بهترين-مشاغل-براي-متولدين-ماه-هاي-مختلف
بستن   چاپ