آریا جوان
طرح توانمندسازي راهبردي نوآوران جوان برگزار مي شود
چهارشنبه 6 ارديبهشت 1396 - 2:44:00 PM
مهر
محمدحسين عسکري سرپرست مرکز توسعه کسب و کار فناوري پارک فناوري پرديس با اشاره به ويژگي‌هاي دومين رويداد طرح ترنج گفت: اولين رويداد از طرح توانمندسازي راهبردي نوآوران جوان در دي‌ماه سال گذشته با حضور 100 نوآور و مخترع معرفي شده از مراکز استاني بنياد ملي نخبگان برنامه‌ريزي و اجرا شد.

وي افزود: دومين رويداد اين طرح با محوريت توسعه مهارت‌هاي مبنايي در حوزه‌هاي مورد نياز مخاطبان بر اساس نسخه توانمندسازي تدوين شده براي هر طرح و همچنين انتقال تجربه و مهارت آموزي به مخاطبين رويداد اول برنامه‌ريزي شده است.

عسکري با اشاره به محوريت آموزش، مهارت و مشاوره در رويداد دوم، افزود: رويداد دوم طرح ترنج در سه بخش آموزش، کلينيک و پنل‌هاي مشاوره‌ برنامه‌ريزي شده  که در بخش آموزش ارائه سرفصل‌هايي از قبيل حقوق مالکيت فکري، مستندسازي فناوري، مباني عقد قراردادها و تدوين مدل کسب و کار در نظر گرفته شده است.

وي خاطر نشان کرد: در بخش کلينک و پنل‌هاي مشاوره‌ نيز مشاوران مرتبط در حوزه‌هاي ثبت شرکت، اخذ مجوز، فرايند دانش‌بنيان شدن، تدوين کسب و کار و نمونه‌سازي به ارائه مشاوره، انتقال تجربيات و معرفي فرآيندهاي مرتبط با اين موضوعات به شرکت‌کنندگان در رويداد خواهند پرداخت.

هر دوره طرح توانمندسازي راهبردي نوآوران جوان (ترنج) شامل 4 رويداد است که با حضور 100 نفر از مخترعان و نوآوران معرفي شده از سوي بنياد ملي نخبگان برگزار مي‌شود.

دومين رويداد از اولين دوره طرح توانمندسازي راهبردي نوآوران جوان(ترنج) که طي روزهاي پنج‌شنبه و جمعه 7 و 8 ارديبهشت‌ماه در پارک فناوري پرديس برگزار مي‌شود، به ارتقا توانايي‌ها در زمينه تجاري‌سازي محصول و توسعه مهارت‌هاي کسب و کار نخبگان و نوآوران کمک مي کند.


http://www.javanannews.ir/fa/News/4135/طرح-توانمندسازي-راهبردي-نوآوران-جوان-برگزار-مي-شود
بستن   چاپ