آریا جوان
ثبت ماهانه 68 هزار ازدواج در سال 95/ خيز افزايش ازدواج در کشور
سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 - 1:32:11 PM
مهر

ناصر صبحي قراملکي با اشاره به طرح‌هاي وزارت ورزش و جوانان در خصوص افزايش ازدواج در ميان جوانان و ارائه آگاهي‌هاي پيش از ازدواج گفت: در همين راستا طرح ارائه آموزش‌هاي تخصصي ازدواج به 750 هزار زوج در آستانه ازدواج با مشارکت 2500 مربي و مشاور ازدواج و خانواده آغاز شده است.

وي با بيان اينکه استانهايي مثل البرز، مازندران، خراسان شمالي، کردستان و کرمانشاه کمترين آمار ازدواج را ثبت کردند تاکيد کرد: براي آموزشهاي پيش از ازدواج در اين استانها برنامه ويژه اي داريم.

مديرکل دفتر ازدواج و تعالي خانواده وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: با وجود اينکه در مورد ازدواج کشور در وضعيت مناسبي قرار ندارد اما در کل کشور شاهد يک خيز در افزايش ازدواج هستيم که اين موضوع خود را در ميانگين آمار ماهانه ازدواج نشان مي دهد.

صبحي با بيان اينکه در سال 94 به طور ميانگين هر ماه 58 هزار ازدواج در کل کشور ثبت شده است، خاطرنشان کرد: اين آمار در سال 95 با افزايش 10 هزار موردي به رقم 68 هزار ازدواج در هر ماه رسيد که نشان دهنده افزايش گرايش جوانان به ازدواج است.

وي گفت: اميدواريم با ادامه روند فعلي و ارائه خدمات مشاوره و همچنين ديگر ملزومات ازدواج جوانان، شاهد تداوم افزايش آمار ازدواج در سال جاري باشيم.


http://www.javanannews.ir/fa/News/4180/ثبت-ماهانه-68-هزار-ازدواج-در-سال-95--خيز-افزايش-ازدواج-در-کشور
بستن   چاپ