آریا جوان
خودتان را از نو تعريف کنيد!
چهارشنبه 20 ارديبهشت 1396 - 1:00:08 PM
آريا
بيشتر مردم موفق عموما يک تغيير شغل اساسي در طول زندگي خود داشته اند. در سن 25 سالگي، مارک روث به اين نتيجه رسيد که فروش سهام شغل موردنظر او نيست. بنابراين، او به سمت مشاوره ساخت و ساز رفت و دوباره در سن 31 سالگي دوباره شغل خود را عوض کرد و کمپاني Home Warranty of America را تاسيس کرد.

آيا احساس مي کنيد زمان تغيير و بازسازي شما نيز فرارسيده است؟ اگر اين گونه است، چه شغلي براي خود انتخاب خواهيد کرد؟
مردم موفق,پيش به سوي موفقيت,
پيش به سوي موفقيت
دوري کلارک، نويسنده کتاب «دوباره سازي خود: برند خود را داشته باشيد» در مورد تغيير شغل و مشکلات احتمالي آن سخن گفته است. او به خواننده کمک مي کند تا موفق و رقابتي عمل کند. دوري خود نيز در طول خدمتش يک دوره بازسازي خود را تجربه کرده است. او در MassBike به عنوان مدير اجرايي کار مي کرد، در Howard Dean به عنوان سخنگو بوده است و گزارشگر و نويسنده آزاد Phoenix بوستون نيز بوده است. اما اکنون شرکت خصوصي خود را دارد.

به اعتقاد دوري، مهم ترين مهارت براي بازسازي خود، قدرت سازگاري سريع است. براي اين منظور نير سه راهکار ذکر کرده است:

تبليغ براي خود
شايد بسياري از مردم به شما و پيشرفت حرفه اي شما اهميتي ندهند اما مي توانيد با انجام تغييرات لازم اين ديدگاه را تغيير دهيد. به طور مثال، خيلي راحت از طريق سايت هاي اجتماعي مي توانيد توانايي ها و مهارت هاي خود را با ديگران مطرح کنيد تا شناخت بهتري از شما داشته باشند.

کمک گرفتن از دوستان
رسيدن به جايگاه بالاتر در شغل يا تغيير زمينه کاري شايد کمي مشکل به نظر برسد اما با داشتن يک گروه و همکاري آنها مي توانيد به موفقيت اميدوار باشيد. از دوستان و آشنايان قابل اعتماد خود ايده و کمک بگيريد و توصيه هاي سازنده آنها را اجرا کنيد.

روايت داستان
گاهي حرفه اي ها تصور مي کنند ديگران شغل و فعاليت آنها و اهداف آنها را مي دانند و مي شناسند. اما بيشتر مواقع اين گونه نيست. گاهي لازم است کارهايي انجام دهيد تا مشاغل پيشين شما پاک و مردم فعاليت جديد شما را باور و درک کنند. با اين کار مي توانيد موقعيت خوبي براي کار خود پيدا کنيد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/4187/خودتان-را-از-نو-تعريف-کنيد!
بستن   چاپ