آریا جوان
بهترين مکان ها براي پيدا کردن شريک زندگي
شنبه 23 ارديبهشت 1396 - 2:41:51 PM
بيتوته

شايد شما هم جزو آن دسته از افراد مجردي باشيد که به دنبال شريک زندگي ايده آل براي خود هستند. اما کجا مي توان چنين افرادي را پيدا و با آنها ارتباط برقرار کرد؟ اگر به دنبال فردي هستيد که به شما احترام بگذارد، با شما مهربان و به رابطه عاطفي خود پايبند باشد، به مکان هايي که در اينجا برايتان آورده ايم سري بزنيد. چه کسي مي گويد که دوره آدم هاي خوب به پايان رسيده است؟ بي شک اگر قدم هايتان را درست برداريد، به مراد دلتان خواهيد رسيد.

1. موسسات خيريه 

يکي از بهترين مکان هايي که مي توانيد شريک زندگي مورد علاقه تان را پيدا کنيد خيريه ها هستند. در واقع افرادي که داوطلبانه زمان خود را براي کارهاي خير صرف مي کنند، افرادي هستند که به زندگي خود، به خصوص روابط عاطفي، اهميت زيادي مي دهند. آنها معتقدند که بايد بي هيچ انتظار متقابلي در حق ديگران خوبي کرد. آنها نه تنها غرور و تکبر ندارند بلکه بسيار هم متواضع و مهربانند. اين افراد خير مي توانند رابطه هاي بلند مدت را نيز به خوبي نگه دارند.

  2. جشن فارغ التحصيلي 

فرقي نمي کند که شما در کدام مقطع تحصيلي هستيد، پيش دانشگاهي، کارشناسي، ارشد يا دکترا.. در هر صورت جشن فارغ التحصيلي يکي از مکان هايي است که مي توانيد افرادي را که با شما تفاهم زيادي دارند، پيدا کنيد. به علاوه شما به راحتي مي توانيد اطلاعاتي از شخصيت و زندگي او را از طريق ديگر همکلاسي هايتان به دست آوريد. افرادي که به تحصيلات خود اهميت مي دهند و در چنين جشن هايي شرکت مي کنند، به دنبال پيشرفت در زندگي شان هستند؛ بنابراين در جشن هاي فارغ التحصيلي شرکت کنيد و از آن به عنوان فرصتي براي بالا بردن روابط اجتماعي تان نهايت استفاده را بکنيد.

3. وساطت اطرافيان 

اگر واقعا به دنبال آن هستيد که شريکي براي زندگي خود پيدا کنيد، خجالت را کنار بگذاريد و از اطرفيان تان بخواهيد که اگر فردي مانند شما را مي شناسند، معرفي کنند تا با هم قرار ملاقاتي بگذاريد و آشنا شويد. از اين که بگوييد مجرد هستيد، نهراسيد. هر چه بيشتر از ديگران بخواهيد در اين راه به شما کمک کنند، گزينه هاي بيشتري را در اختيار خواهيد داشت و به تبع مي توانيد انتخاب هاي بهتري داشته باشيد.

  4. کلاس هاي متفرقه 

براي اين که روابط اجتماعي خود را بالا ببريد، بايد بيشتر در اجتماع حاضر شويد. با در خانه نشستن، عشق در خانه شما را نخواهد زد. در مرحله اول بايد به دنبال علاقمندي ها و توانايي هايتان باشيد. آيا به ورزشي خاص علاقه داريد؟ آيا دوست داريد که نقاش شويد؟ هر چه بيشتر در فعاليت هاي مختلف شرکت کنيد، شانس خود را براي پيدا کردن شريک زندگي بالاتر برده ايد. با شرکت در کلاس هايي که بدان علاقه داريد، يا افرادي که مشترکات زيادي با شما خواهند داشت، آشنا مي شويد.

5. ميهماني 

يکي از ساده ترين راهها براي شروع يک رابطه عاطفي، شرکت در ميهماني هاست. حتي اگر به ميهماني دعوت نمي شويد، خودتان پيش قدم شويد و يک ميهماني راه بياندازيد. از دوستان تان بخواهيد تا ديگر دوستان شان را با خود بياورند. نه تنها اين کار به شما کمک مي کند تا دامنه دوستان تان را بالا ببريد بلکه با افرادي آشنا خواهيد شد که مورد اعتماد دوستان تان هستند. افرادي که شايد هيچگاه فکر نمي کرديد مي توانند شريکي ايده آل براي شما باشند.

6. مشاور همسريابي 

شايد اين روش به نظر شما قديمي و سنتي باشد اما خوبي اين روش با روش هايي چون اينترنت اين است که مشاوران قبل از هر پيشنهادي اول از همه با شما مصاحبه و خصوصيات اخلاقي تان را به خوبي شناسايي سپس فردي که با شما از همه نظر سازگاري دارد را معرفي مي کنند. بعضي ها ترجيح مي دهند به جاي اين که به آزمون و خطا روند و با افراد مختلف ارتباط برقرار کنند تا نتيجه مطلوب گيرند، از اين طريق وارد عمل شوند. به علاوه، کارشناسان ازدواج افرادي را به شما معرفي مي کنند که در تصميم خود جدي هستند. به راستي شايد صرف کمي هزينه ارزشش را داشته باشد. 

7. جشن عروسي 

جشن عروسي نيز مانند ميهماني هاي ديگر مکاني مناسب براي آشنايي با افراد جديد است. از آنجا که ميهمان هاي مراسم افرادي مورد احترام عروس و داماد هستند، شما مي توانيد براي برداشتن اولين قدم روي آنها اعتماد کنيد. 

در نهايت، راههاي زيادي براي برقراري ارتباط با ديگران وجود دارد به شرط آن که خودتان هم بخواهيد و تلاش کنيد.

اما اگر مدام با خودتان بگوييد که هيچ مرد ايده آلي براي من پيدا نمي شود، در اين راه به مشکل برخواهيد خورد. افکار منفي مي توانند بر رفتار شما با جنس مخالف تاثير منفي بگذارند و به تبع موانع بسياري را بر سر راهتان قرار دهد. بنابراين مثبت انديش ياشيد و قدم هايتان را براي پيدا کردن نيمه گمشده تان به درستي برداريد تا در آينده پشيماني به سراغ تان نيايد.


http://www.javanannews.ir/fa/News/4200/بهترين-مکان-ها-براي-پيدا-کردن-شريک-زندگي
بستن   چاپ