آریا جوان
نيروهاي جوان ظرفيت و قدرت بزرگي در مديريت شهري هستند
دوشنبه 25 ارديبهشت 1396 - 2:09:54 PM
مهر
به مناسبت گراميداشت اعياد شعبانيه و ميلاد با سعادت حضرت علي اکبر (ع) و روز جوان، خانه شهرياران جوان منطقه 13 اقدام به برگزاري ويژه برنامه روز جوان در مجتمع کوثر کرد.

اقبال شاکري، عضو شوراي اسلامي شهر تهران در جمع جوانان منطقه 13 از نيرو هاي جوان به عنوان ظرفيت و قدرت بزرگي در مديريت شهري نام برد که نقش مهم و تاثير گذاري در پيشبرد اهداف  مديريت شهري دارند.

وي به پروژه هاي مهم شهري در سطح شهر تهران اشاره کرد و اظهار داشت : بسياري از طرح ها  ي بزرگ و برنامه هايي که در سطح شهر تهران  اجرايي مي شوند نشان از همت والاي مديريت شهري در تامين رفاه شهروندان و رسيدگي به درخواست ها و نياز هاي آنان دارند.

همچنين ياسر گريواني، معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه 13 در اين همايش ضمن خير مقدم به ميهمانان به اجراي برنامه هاي فرهنگي اجتماعي در مناسبت هاي مختلف اشاره کرد و گفت : تمام تلاش مان اين است که با اجراي برنامه ها در دل محلات ، ضمن غني سازي اوقات فراغت شهروندان ، آنها هر چه بيشتر در امور شهري مشارکت کنند.

در پايان به جوانان نخبه و برتر شرق تهران در عرصه هاي مختلف علمي، ورزشي ....و همچنين مديران محلات لوح تقدير و اهداي تنديس نسل علي اکبري ام اهدا شد.


http://www.javanannews.ir/fa/News/4211/نيروهاي-جوان-ظرفيت-و-قدرت-بزرگي-در-مديريت-شهري-هستند
بستن   چاپ