آریا جوان
کتاب هايي که هر دختر نوجواني بايد بخواند
شنبه 30 ارديبهشت 1396 - 10:50:32 AM
آريا
حتي قوي ترين دختران نيز در روزهاي نوجواني به اجبار خودشان را با شرايط جامعه وفق مي دهند. اين کتاب داستان دختر نوجواني به استارگرل است که به تازگي وارد مدرسه اي مي شود و رفتاري متفاوت با دانش آموزان ديگر دارد. رفتار او در خيلي از دانش آموزان مدرسه تغييراتي ايجاد کرد اما ديگران رفتارهاي متفاوت او را عجيب مي ديدند و از او مي خواستند که خودش را با ديگران وفق دهد. به همين دليل به علت فشاري که به او وارد مي کردند از مدرسه خارج مي شود.

من ملاله هستم اثر ملاله يوسف زي

کتاب هايي که هر دختر نوجواني بايد بخواند


من ملاله هستم شرح حال دختري 19 ساله است که توسط ملاله يوسف زي برنده جايزه صلح نوبل نوشته شده است. اين کتاب بسيار الهام بخش است و هر جواني با خواندن آن درک مي کند که با اشتياق و استقامت چگونه مي توان دنيايي را تغيير داد.

خانه خيابان مانگو اثر ساندرا سيسنروس

کتاب هايي که هر دختر نوجواني بايد بخواند


در اين داستان منحصر به فرد اسپرانزا کوردرو جوان لاتيني است که در شيکاگو بزرگ شده است و سعي دارد خودش و خانواده مهاجرش با فرهنگ و محيط اطراف خود وفق دهد. داستان سيسنروس با فضاي سياسي امروزي بيشتر در ارتباط است.

چشم گربه اثر مارگارت اتوود

کتاب هايي که هر دختر نوجواني بايد بخواند


راوي داستان نقاش مسني است که به زادگاهش تورنتو باز مي گردد و در آنجا با خاطرات گذشته مواجه مي شود. خاطراتش شامل دوستان بدي که در دوران نوجواني داشت و تاثيرات بد و ماندگاري که آزار و اذيت دوران مدرسه به جاي گذاشتند.
خواندن اين کتاب بسيار مفيد است اما بهترين زمان براي مطالعه آن سال هاي اول دانشگاه است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/4225/کتاب-هايي-که-هر-دختر-نوجواني-بايد-بخواند
بستن   چاپ