آریا جوان
اعزام بيش از يک ميليون دانش‌آموز به اردوهاي راهيان نور در سال تحصيلي جديد
يکشنبه 7 خرداد 1396 - 2:11:26 PM
ايسنا
مهدي فيض در اولين نشست قرارگاه راهيان نور امام حسن عسگري (ع) که با حضور اعضا، در ساختمان علاقه مندان برگزار شد، با تبريک حلول ماه مبارک رمضان، اظهارکرد: با هدف تقويت اردوهاي راهيان نور، مراسم تقدير از استانهاي برتر در زمينه برگزاري اين اردوها، با همکاري بسيج در تيرماه برگزار مي شود.

معاون پرورشي و فرهنگي وزيرآموزش و پرورش بر ضرورت تقويت اردوهاي راهيان نور ويژه دانش آموزان استعدادهاي درخشان تأکيد کرد و افزود: تجارب اردوهاي برگزارشده بايد سرلوحه دست اندرکاران اردوهاي راهيان نور قرار گيرد.

معاون پرورشي و فرهنگي وزيرآموزش وپرورش خاطرنشان کرد: در 12 مهرماه سال جاري مراسم افتتاحيه اردوهاي راهيان نور به صورت نمادين در يکي از امام زاده‌هاي شهر تهران برگزار خواهد شد.

وي از تهيه و ارسال شيوه نامه « از مدرسه در مدرسه » با موضوع راهيان نور در آينده نزديک خبر داد و افزود: به منظور تقويت نقش رسانه‌ها در اردوها، ايده هر کاروان يک خبرنگار، مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

فيض، آموزش ضمن خدمت مديران و سرپرستان راهيان نور را بسيار ضروري دانست و افزود: تلاش مي کنيم با هماهنگي مرکز برنامه ريزي منابع انساني و فناوري اطلاعات دوره هاي مربوطه را براي مديران در تابستان برگزار کنيم.

به گزارش مرکز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، وي از اعزام 750 هزار دانش آموز تا پايان شهريور سال 96 به سرزمين هاي نورخبر داد و اظهارکرد: در سال تحصيلي جديد تلاش خواهيم کرد، بيش از يک ميليون دانش آموز را به اردوهاي راهيان نور، اعزام کنيم.


http://www.javanannews.ir/fa/News/4254/اعزام-بيش-از-يک-ميليون-دانش‌آموز-به-اردوهاي-راهيان-نور-در-سال-تحصيلي-جديد
بستن   چاپ