آریا جوان
فریدون آسرایی: فضای مجازی تضمین فروش کنسرت‌هاست
یکشنبه 31 تیر 1397 - 9:06:44 AM
آریا جوان -
اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فریدون آسرایی
فریدون آسرایی خواننده موسیقی پاپ درباره وضعیت فعلی موسیقی گفت: وضعیت فعلی موسیقی به سلیقه مردم برمی گردد و نمی توان با آنان جنگید چون مردم دوست دارند کارهای نو بشنوند.
وی در همین زمینه افزود: اکنون اگر آهنگی از یک خواننده در فضای مجازی منتشر و با استقبال مخاطب روبه رو و شنیده شود، وضعیت کنسرت آن خواننده نیز خوب خواهد بود. فضای مجازی در وضعیت فعلی موسیقی، تضمین کننده کنسرت ها شده، یعنی کافی است یک آهنگ در فضای مجازی منتشر شود آن وقت خواننده در کنسرت با موفقیت روبه رو خواهد شد.
این خواننده موسیقی پاپ، درباره جایگاه آثار و خوانندگان
پیش کسوت اظهار کرد: کار خوانندگان قدیمی با توجه به این که مخاطبان دوست دارند کارهای جدید بشنوند بسیار سخت شده است بنابراین حتما باید آثاری بخوانند که از هر نظر خوب، قوی و متفاوت باشد تا مورد توجه قرار گیرد.
آسرایی با اشاره به این که وضعیت موجود موسیقی اصلاح نمی شود، افزود: همیشه اکثریت در انتخاب موسیقی درست فکر نمی کنند ولی سلیقه در موسیقی باعث می شود یک اثر حتی بد از یک خواننده شنیده و فراگیر شود اما پس از مدتی فراموش می شود.
وی درباره آخرین فعالیت های خود بیان کرد: قرار بر این است شهریور ماه کنسرتی در برج میلاد داشته باشم که هنوز قطعی نشده است؛ با این حال به شخصه دوست دارم ابتدا آلبومم منتشر شود و سپس در پاییز کنسرت برگزار کنم.
خواننده وقتشه با تاکید بر انتشار آلبوم جدیدش به میزان توضیح داد: آلبوم جدیدم 11قطعه دارد که بعد از ماه صفر منتشر خواهد شد و اسم آن هنوز مشخص نیست. افراد زیادی در این آلبوم در بخش های مختلف حضور دارند اما سرپرستی آلبوم با بهروز صفاریان است.
روزنامه خراسان

http://www.javanannews.ir/fa/News/42672/فریدون-آسرایی--فضای-مجازی-تضمین-فروش-کنسرت‌هاست
بستن   چاپ