آریا جوان
ورود ماموران نظارتي به کميته ملي المپيک و فدراسيون پزشکي - ورزشي
چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 1:44:29 PM
ايسنا
کميته‌ي مبارزه با فساد در ورزش مدتي است که با حضور موثر نهادهاي نظارتي و ورزشي فعاليت جدي خود را براي بررسي و پيگيري امور مرتبط با فساد در ورزش آغاز کرده است. در اين راستا اين کميته تاکنون با فعاليت جدي در فوتبال، برخي از رفتارها و تخلفات شبهه‌دار را رصد و با متخلفان نيز برخورد و بعضا افرادي را به دستگاه قضايي معرفي کرده است.

در ادامه فعاليت‌هاي مبارزه با فساد در ورزش ماموران يک نهاد نظارتي بر روي فعاليت‌هاي مالي فدراسيون پزشکي - ورزشي در 5 سال اخير و همچنين فعاليت‌هاي مالي کميته تشريفات کميته ملي المپيک متمرکز شده‌اند. 

اين فعاليت‌ها در مرحله تحقيقات اوليه است و کارشناسان مبارزه با فساد در حال بررسي سوابق و  مدارک فدراسيون پزشکي - ورزشي و کميته تشريفات کميته ملي المپيک هستند.

بررسي تعدادي از قراردادهاي فدراسيون فوتبال، خصوصا قرارداد فروش بليت الکترونيکي فصل قبل ليگ برتر که پيش از اين شائبه‌هايي در رابطه با آن مطرح بود نيز از ديگر دستور کارهاي جاري اين کميته است.

پيش از اين کميته مبارزه با فساد در ورزش با ورود مستقيم به موضوع تخلفات فوتبال بارها به دفتر رييس سابق فدراسيون مراجعه و مدارکي را ضبط کرده بودند   همچنين در اواخر سال گذشته نيز دفتر شرکت افق سبز مربوط مرتبط با فدراسيون فوتبال پلمب و افرادي از مجموعه اين فدراسيون و برخي از افراد مرتبط با فعاليت‌هاي اين شرکت بازداشت شدند.


http://www.javanannews.ir/fa/News/4276/ورود-ماموران-نظارتي-به-کميته-ملي-المپيک-و-فدراسيون-پزشکي---ورزشي
بستن   چاپ