آریا جوان
آقايان جذاب و مورد علاقه خانم ها، اين شکلي‌اند!
يکشنبه 28 خرداد 1396 - 2:32:19 PM
بيتوته

حتما به اهميت اولين ديدار اعتقاد داريد. اولين قرار ملاقات مي تواند ادامه يافتن يا نيافتن يک رابطه را تعيين کند، بنابراين مهم است که نکاتي را در اين رابطه بدانيد. 

به راستي چه چيزي موجب جذابيت يک مرد در اولين ديدار مي شود؟ اگر شما هم در شرايطي هستيد که مي خواهيد دل فردي را به دست آوريد، به مواردي که در اينجا برايتان آورده ايم دقت کنيد. مواردي که خانم ها را بيش از هر چيز ديگري در ديدار اول جذب مي کند.

چهره 

شکي نيست که چهره شما اولين چيزي است که نظر ديگران را به خود جلب مي کند. اگر شما به چهره تان اهميت دهيد، بدين معني است که براي خودتان ارزش قائل مي شويد.

اما آيا بايد چهره اي هاليوودي داشته باشيم تا ديگران را به سمت خود جلب کنيم؟ خير! تنها کافي است که زيباترين چهره خود را ارائه دهيد. به عنوان مثال اگر فکر مي کنيد که با ته ريش جذاب تر مي شود، ته ريش بگذاريد يا اگر زدن ريش تان شما را مرتب تر و شاداب تر نشان مي دهد، آنها را بزنيد اما حواس تان باشد که صورت تان قرمز نشود يا جاي تيغ روي صورت تان نماند. کرم هاي صورت نيز مي تواند در اين مواقع به شما کمک کند.

  لبخند 

لبخند خود يک «خوشامدگويي» براي طرف مقابل تان محسوب مي شود. در واقع شما با لبخندتان مي توانيد طرف مقابل را تحت تاثير قرار دهيد. تماس چشمي، لبخندي بر لب و اعتماد به نفس بالا شما را جذاب تر خواهد ساخت. البته حواس تان به دندان هايتان باشد. بهتر است که قبل از قرار ملاقات از تمييزي آنها اطمينان حاصل کنيد.

عواملي که در اينجا برايتان آورده ايم، مهمترين عوامل سياهي و پوسيدگي دندان اند. اگر مي خواهيد که در دراز مدت دندان هايي سفيد و براق داشته باشيد از خوردن و آشاميدن موارد زير خودداري کنيد:

نوشيدن مقدار زيادي قهوه و چاي(هر 3 تا 4 ماه يک بار به پزشک مراجعه کنيد) 

سيگار کشيدن 

استفاده زياد از فلورايد(فلورايد موجود در آب يا خميردندان ها) 

بالا رفتن سن (لايه هاي رويي دندان ها به مرور زمان ميناي خود را از دست مي دهند و به رنگ زرد طبيعي خود باز مي گردند. شايد بد نباشد که براي جلوگيري از اين وضعيت، گاهي از سفيد کننده هاي دندان استفاده کنيد.)

لباس 

مسلما اندام ورزيده و چهارشانه مردان، مورد پسند خانم هاست اما اگر در انتخاب لباس دقت نکنيد، تمام زحمات تان نقش بر آب خواهد شد. به عنوان مثال اگر دوست داريد که از طريق اندام ورزشکاري تان جلب توجه کنيد، لازم نيست که شلوار يا بلوزي تنگ به تن کنيد. اين تيپ نه تنها زيبا نيست بلکه خانم ها را نيز فراري مي دهد. بنابراين هميشه لباسي به تن کنيد که کاملا سايز تن تان باشد.

  سبک لباس پوشيدن 

سعي کنيد لباسي به تن کنيد که نشان دهنده سبک زندگي، شخصيت و شرايط فعلي تان باشد. فرقي نمي کند که چه تيپي را مي پسنديد، اسپورت، کلاسيک يا رسمي، در هر صورت شما بايد خود واقعي تان باشيد.

اگر به دنبال يک شريک زندگي بلند مدت براي خود مي گرديد، شيوه لباس پوشيدن خود را عاقلانه انتخاب کنيد. به عنوان مثال اگر تيپي اسپورت داريد، لزومي ندارد که در اولين قرار ملاقات تيپي کاملا کلاسيک بزنيد. آيا مي توانيد در ديدارهاي بعدي يا حتي براي همه عمر در مقابل شريک زندگي تان همان ظاهر را حفظ کنيد؟ بنابراين بهتر است که متناسب با شخصيت و سبک زندگي تان، بهترين خود را ارائه دهيد.

 

جذابيت مردانه

اندام ورزيده و چهارشانه مردان، مورد پسند خانم هاست‎

جزييات ظاهر 

پوشيدن تنها يک پيراهن و شلوار شيک براي جلب توجه طرف مقابل تان کافي نيست. آنچه ديگران را متحير مي کند، جزييات است. پس جزييات را نيز از ياد نبريد:

• مدل مو: به دنبال مدل مويي متناسب با فرم صورت تان باشيد. 

• عينک: مدل عينک نيز بايد متناسب با فرم صورت تان باشد. 

• ساعت: قبل از خريد ساعت، خوب در مورد آن تحقيق کنيد. 

• کفش: کفش ها تاثير زيادي بر ظاهر شما دارند، بنابراين کفش هايي با کيفيت بالا انتخاب کنيد.

رفتار 

شايد در نگاه اول ظاهر شما بيشترين تاثير را بر طرف مقابل بگذارد اما هر چه بيشتر پيش مي رود، رفتار شماست که ادامه رابطه تان را تعيين مي کند. لازم نيست که در اين ديدار نقش بازي کنيد، اما سعي کنيد که خود واقعي تان را به بهترين شکل ممکن نشان دهيد. بي شک، شما زير ذره بين هستيد و ممکن است که ديگر هيچوقت اين فرصت خودنمايي را به دست نياوريد، بنابراين سعي کنيد که رفتار و حرف هايتان کاملا سنجيده باشد.

 اگر رفتار شما با يک خانم در اولين برخورد درست نباشد، شانس خود را از دست داده ايد و ديگر هيچوقت نمي توانيد آن را جبران کنيد. بنابراين گوشي همراه تان را از خود دور کنيد، حواس تان را به جاي اطراف، روي طرف مقابل تان متمرکز کنيد و از شوخي هاي بي جا نيز بپرهيزيد.

  عطر 

براي برطرف کردن بوي بد بدن، به سادگي مي توان از دئودورانت استفاده کرد اما چرا پا را فراتر نمي گذاريد تا عطر تن تان ديگران را مست کند؟ تحقيقات ثابت کرده که يکي از عواملي که بر انتخاب خانم ها تاثير زيادي مي گذارد، عطر تن آقايان است. بنابراين اگر مي خواهيد که جذابيت بيشتري براي اطرافيان تان به خصوص فردي که بدان علاقمنديد بگذاريد، به دنبال يک عطر خوشبو باشيد. 

 از آنجا که برخي عطرها ايجاد حساسيت و آلرژي مي کنند، در انتخاب آنها نهايت دقت را به خرج دهيد.

کلام 

خانم ها به تک تک کلماتي که شما به زبان مي آوريد، دقت مي کنند، بنابراين کلام تان از اهميت زيادي برخوردار است. قدم اول اين است که بايد از به کار بردن کلمات زشت يا فحش، تحت هر شرايطي، خودداري کنيد.

قدم بعدي کتاب خواندن است. به دنبال کتابي باشيد که موجب رشد و پيشرفت شما باشد. کتابي که با خواندن آن تاثير مثبتي در زندگي تان ايجاد شود و حرفي براي طرف مقابل تان داشته باشيد.

و در نهايت لهجه و تن صدا و تک تک کلماتي که زبان مي آوريد، از اهميت بالايي برخوردارند. به عنوان مثال اگر مي خواهيد چيزي را رد کنيد، به جاي «نه» بگوييد «نه، متشکرم». طوري صحبت کنيد که ديگران مشتاق شنيدن حرف هاي شما شوند. بالا و پايين کردن تن صدايتان، شايد شروع خوبي براي ساختن يک مرد سخنور باشد.

حرکات بدن 

تاثيري که حرکات بدن بر ديگران مي گذارند به مراتب بيشتر از کلمات است. بنابراين از حرکاتي که موجب راندن ديگران مي شود، به شدت خودداري کنيد. به عنوان مثال دست به سينه ايستادن به طور مداوم نشانه غرور است، پس به طرز ايستادن، حالت دست ها و چشم هايتان دقت کنيد.


http://www.javanannews.ir/fa/News/4332/آقايان-جذاب-و-مورد-علاقه-خانم-ها،-اين-شکلي‌اند!
بستن   چاپ