آریا جوان
فراخوان مشمولان سرباز معلم در تير ماه 1396
دوشنبه 29 خرداد 1396 - 1:01:26 PM
آريا
سازمان وظيفه عمومي ناجا طي اطلاعيه اي اعلام کرد:کليه مشمولان طرح سرباز معلم که برگ آماده به خدمت به تاريخ يکم تيرماه 1396 دريافت کرده اند،براي اعزام به خدمت فراخوانده شدند.
براساس اين اطلاعيه، کليه مشمولان فوق موظف هستند روز پنج شنبه يکم تير ماه 96 در محل و ساعتي که توسط اين سازمان در برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح اعلام شده حضور يابند.
اين دسته از مشمولان دوره آموزش رزم مقدماتي را در مراکز آموزش سپاه پاسداران سپري و پس از اتمام دوره آموزشي در وزارت آموزش و پرورش به کارگيري مي شوند.
شايان ذکر است  مشمولاني که امريه سرباز معلمي براي آنان صادر نشده ،مي بايست براي پيگيري درخواست خود به ادارات کل آموزش و پرورش استان محل سکونت مراجعه کنند.
لازم به ذکر است، افرادي که به هر دليل تاکنون موفق به دريافت برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح نشده اند، مي توانند به نزديکترين دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس +10) مراجعه و پس از دريافت برگ مذکور، بر اساس اطلاعات مندرج در آن، اقدام کنند.
اين اطلاعيه با اشاره به اين مطلب که عدم حضور بموقع در زمان و محل هاي تعيين شده غيبت محسوب مي شود،افزود: مشمولان مي بايست برگه هاي مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسيناسيون، برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح و ساير مدارک مورد نياز مانند شناسنامه ، کارت ملي و ... را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/4333/فراخوان-مشمولان-سرباز-معلم-در-تير-ماه-1396
بستن   چاپ