آریا جوان
عادت هايي که خيلي هم بد نيستند
شنبه 3 تير 1396 - 7:03:10 AM
آريا
دکترهاي روانشناس در مورد مزاياي عادت هاي بد بسيار سخن گفته اند. به طور مثال، بعضي از افراد از انجام کارها طفره مي روند و انجام آنها را به تعويق مي اندازند. اين افراد هميشه اين طور بوده و خواهند بود. دکتر فولر در مورد اين افراد مي گويد آنها آرام هستند و اين نوع طفره رفتنشان باعث مي شود تا به طور موقت از استرس دور باشند و هر زمان کار خود را آغاز مي کنند، آن را به بهترين روش انجام مي دهند. اين افراد به دو دسته تقسيم مي شوند: افرادي که کار را به تعويق مي اندازند و به سررسيد کارها اهميتي نمي دهند و افرادي که تا لحظه آخر صبر مي کنند و ناگهان تصميم به انجام آنها مي گيرند.
عادت هاي بد,مزاياي عادت هاي بد,اعتدال در هر کاري
دکتر فولر همچنين در مورد مزاياي خوردن کمي شکلات در روز نيز گفته است. فلاونوئيد موجود در شکلات تلخ مي تواند باعث کاهش فشار خون و کاهش خطر بيماري هاي قلبي شود. چرت کوتاه در طول روز باعث سرحال شدن و بهتر شدن کار کردن مغز مي شود.

در اينجا بايد در مورد بزرگ ترين عادت بد صحبت کنيم: آيا قهوه براي بدن مضر است؟ پاسخ اين سوال اين است که تعادل در همه چيز خوب است. اگر يک يا دو فنجان در طول روز قهوه بنوشيد بد نيست و حتي موجب سرحال شدن و داشتن انرژي بيشتر نيز مي شود.

البته در مورد اين مسايل بايد با پزشک خود مشورت کنيد. اما در حال حاضر بايد گفت، عادت هاي بد هميشه هم بد نيستند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/4356/عادت-هايي-که-خيلي-هم-بد-نيستند
بستن   چاپ