آریا جوان
اگر نامزدتان 4 نشانه زير را دارد در تصميم تان تجديد نظر کنيد!!
شنبه 10 تير 1396 - 6:43:32 AM
بيتوته

دوران نامزدي از مهمترين و شيرين ترين دوران ها در زندگي هر دختر و پسري است. شما در دوران نامزدي مي توانيد شناخت نسبي نسبت به نامزدتان پيدا کنيد. در اين مقاله به شما 4 نشانه را مي گوييم که اگر نامزدتان انها را دارد بهتر است در تصميم تان تجديد نظر کنيد.

انتخاب شريک زندگي يکي از تصميمات مهمي است که بايد دقت خاصي به آن داشت و صرفا با تکيه بر احساسات و علاقه‌اي که به فرد مقابل داريم، او را به‌عنوان همسر انتخاب نکنيم. اگر در شرف انتخاب شريک زندگي براي خود هستيد، بد نيست اين چهار نکته را مدنظر داشته باشيد.

چهار نشانه مهم براي شناختن شخصيت نامزدتان 

_ اگر مشاهده کرديد نامزدتان در مقابل پدر و مادرش تسليم مطلق است، از خود هيچ اختياري ندارد و حتي توصيه‌هاي غيرمنطقي آنها را مي‌پذيرد، كمي در انتخاب خود ترديد كنيد.

_ اگر مشاهده كرديد براي نامزدتان مسائلي مثل شيوه برگزاري مراسم عروسي به‌طور افراطي مهم‌تر از خود رابطه است، آن را به عنوان يک نشانه منفي در نظر بگيريد.

_ اگر نامزد شما با شما بسيار مهربان است، اما در حين رانندگي يا در تعاملات روزمره در کوچه و خيابان با مردم خشونت مي‌کند، يقين داشته باشيد که پس از سپري شدن دوران شيرين اوليه رابطه، خشونت عليه شما را هم آغاز خواهد کرد.

_ آدم‌ها در دوره نامزدي تلاش مي‌کنند که بهترين حالت رفتاري خود را بروز بدهند. اگر قسمت عمده دوره نامزدي شما به بحث و تلخ‌کامي مي‌گذرد، اين نشانه بسيار بدي از يک زندگي دردناک پس از عقد و عروسي است.


http://www.javanannews.ir/fa/News/4376/اگر-نامزدتان-4-نشانه-زير-را-دارد-در-تصميم-تان-تجديد-نظر-کنيد!!
بستن   چاپ