آریا جوان
چگونه کسي که دوستش داريم را جذب خودمان کنيم؟
يکشنبه 25 تير 1396 - 3:27:45 PM
آريا
جوانان نيوز- براي اينکه جذاب‌تر از چيزي که هستيد به نظر برسيد لازم نيست زحمت زيادي بکشيد. با چند تغيير کوچک مي‌توانيد خودتان را به فردي جذاب‌تر تبديل کنيد.

چند تکنيک براي جذاب تر شدن

حرف‌ پيش پا افتاده نزنيد
در تحقيقاتي افرادي که در مورد مسائل سطحي و پيش‌پا افتاده حرف مي‌زنند را با افرادي که درمورد مسائل عميق‌تري صحبت مي‌کنند، مقايسه شده‌اند. اين تحقيقات نشان مي‌دهد که آنهايي که درمورد خودشان، اعتقادات و علايقشان حرف مي‌زنند باور دارند که همسرانشان جذاب‌تر از آنهايي هستند تا آن‌هايي که در مورد آب‌وهوا يا موضوعات پيش‌ پا افتاده ديگر حرف مي‌زنند.

ارتباط چشمي
وقتي با فرد جديدي آشنا مي‌شويد، اول ببينيد چشمانش چه رنگي است. کمي بيشتر از حالت عادي به چشم‌هايش نگاه کنيد. اين ارتباط چشمي شما را براي آن فرد جذاب‌تر خواهد کرد.

بهداشت فردي
در مورد تاثيري که يک حمام خوب مي‌تواند بر جذابيت شما بگذارد هيچ ترديدي نيست. با اينکار بوي بهتري خواهيد داد، موهايتان زيباتر به نظر خواهد رسيد و همچنين نشان خواهد داد که براي خودتان ارزش قائل هستيد. همچنين مسواک زدن دندان‌هايتان، اصلاح صورت و استفاده از دئودورانت را فراموش نکنيد.

راههاي جذب کردن مردها
کمي عطر يا ادوکلن باعث مي‌شود در نظر ديگران جذاب‌تر به نظر برسيد‎

حرکت دست‌ها
آنهايي که موقع صحبت کردن از دست‌هايشان استفاده مي‌کنند به نظر با اعتماد‌ به‌ نفس‌تر و فعال‌تر به نظر مي‌رسند و اين از جمله خصوصيات شخصيتي با ارزشي است که بر جذابيت شما اضافه مي‌کند.

خوب لباس بپوشيد
شايد اينکه بيني‌تان چه شکلي باشد دست خودتان نبوده است ولي اين خودتان هستيد که مي‌توانيد تصميم بگيريد چه لباسي تن بدنتان کنيد. باور کنيد لباسي که براي پوشيدن انتخاب مي‌کنيد تاثير بسيار زيادي روي سطح جذابيت شما دارد. در واقع، حتي اگر دختر زيبايي باشيد، اگر خوب لباس بپوشيد به نظر همه جذاب‌تر خواهيد رسيد.

لبخند بزنيد
افرادي که لبخند مي‌زنند به نظر همه جذاب‌تر مي‌رسند تا آنهايي که لبخند نمي‌زنند. بنابراين اگر مي‌خواهيد ظاهرتان را بهتر کنيد، کافي است لبخند روي لب‌هايتان بنشانيد.

مرموز به نظر برسيد
اين تکنيک حداقل در مورد آقايان بسيار موثر است. تحقيقات نشان مي‌دهد که خانم‌ها بيشتر جذب مردهايي مي‌شوند که از ظاهر آنها نمي‌توانند بفهمند چه احساسي نسبت به آنها دارند. ممکن است دليل آن اين باشد که زن‌ها خيلي به آن مرد و اينکه دوستشان دارد يا نه فکر مي‌کنند. و ازآنجا که خيلي به آن مرد فکر مي‌کنند، به اين نتيجه مي‌رسند که دوستش دارند.

بوي خوب بدهيد
اينکه بوي خوبي بدهيد مغز آدم‌ها رانسبت به جذابيت شما تحريک مي‌کند. کمي عطر يا ادوکلن باعث مي‌شود در نظر ديگران جذاب‌تر به نظر برسيد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/4449/چگونه-کسي-که-دوستش-داريم-را-جذب-خودمان-کنيم؟
بستن   چاپ