آریا جوان
همسر ايده آل کيست؟ /زنان ايده آل اين ويژگي ها را دارند!
چهارشنبه 28 تير 1396 - 2:20:58 PM
آريا
جوانان نيوز- اما اين خصوصيات کدامند؟ ما با زنان بسياري در تماس ايم، اکثر آنها مهربان، دلسوز، احساساتي و مهمان نوازند اما آيا اينها براي کمال يک زن کافي است؟ اگر شما هم دوست داريد بدانيد که بهترين و قويترين زنان چه ويژگي هاي بارزي دارند، با ما همراه باشيد. در اين مطلب مهمترين ويژگي يک زن را که باعث برتري و خاص بودن او از ديگر زنان مي شود، برايتان آورده ايم.
ويژگي هاي يک دختر خوب همسر جذاب همسر ايده آل کيست مشاوره پس از ازدواج زن خوب براي شوهر زن خوب براي ازدواج زن جذاب براي شوهر دختر جذاب از نظر پسران دختر ايده آل از نظر پسرها خصوصيات يک زن ايده آل از نظر مردان جذابيت زنان از نگاه مردان جذاب ترين زن جذاب ترين دختر آموزش شوهر داري
براي خودش ارزش قائل است
زني که به خودش اهميت دهد، به عنوان مثال به ظاهرش برسد، براي خودش پول خرج کند، به سلامتي اش اهميت دهد و در يک کلمه مراقب خودش باشد، زني است که ديگران نيز به او احترام مي گذارند. اين نوع از زنان افرادي قابل اعتماد، سخت کوش و داراي اعتماد به نفس بالايي هستند که ديگران نيز مي توانند به آنها تکيه کنند.
از ظاهر خودش راضي است
همه ما نقص ها و ايرادهايي در درون خود و ظاهرمان داريم اما زنان قدرتمند خود را همانگونه که هستند دوست دارند و مي پذيرند. آنها از اين که خود را در آينه نگاه کنند، خجالت نمي کشند و برعکس به خودشان افتخار مي کنند. در واقع آنها مي دانند که آنچه در مورد ظاهرشان اهميت دارند، تنها نظر خودشان است نه هيچکس ديگر، پس هيچگاه ناشکري نمي کنند و از زندگي خود نهايت لذت را مي برند.
مستقل است
استقلال يکي از خصوصياتي است که زنان را جذاب نشان مي دهد، به بيان ديگر زنان مستقل افرادي هستند که به ديگران احتياجي ندارد. به عنوان مثال آنها براي برآوردن کردن نيازهاي خود به ديگري تکيه نمي کنند و سعي مي کنند که خود از پس زندگي شان بر آيند. بنابراين يک زن مستقل نه براي برآورده کردن نيازهاي مالي، جسمي يا روحي، براي تنها به عنوان يک همراه، رابطه عاطفي خود را آغاز مي کنند. در واقع آنها شانه هاي خوبي براي تکيه کردن خواهند بود.
ويژگي هاي يک دختر خوب همسر جذاب همسر ايده آل کيست مشاوره پس از ازدواج زن خوب براي شوهر زن خوب براي ازدواج زن جذاب براي شوهر دختر جذاب از نظر پسران دختر ايده آل از نظر پسرها خصوصيات يک زن ايده آل از نظر مردان جذابيت زنان از نگاه مردان جذاب ترين زن جذاب ترين دختر آموزش شوهر داري
مغرور نيست
يکي از خصوصيات زنان ايده آل اين است که آنها به هيچ وجه مغرور و از خود راضي نيستند، بلکه برعکس آنها همان قدر که براي خود ارزش قائل اند براي ديگران نيز هستند. آنها ديگران را دوست دارند، با آنها صادق اند و به آنها احترام مي گذارند، بنابراين با همه خصوصيات اخلاقي خوبي که دارند، نشانه اي از خودشيفتگي در اين نوع زنان يافت نمي شود.
به دنبال دردسر نمي گردد
زنان قدرتمند زناني هستند که از درگيري گريزانند. آنها دوست ندارند که وارد جر و بحث ها شوند يا کاري کنند که حسادت ديگران را برانگيزند. آنها آنقدر به بلوغ فکري رسيده اند که تا جايي که امکان دارد از موقعيت هاي استرس زا و ناراحت کننده خودشان را دور مي کنند. به بيان ديگر، آرامش تنها هدف آنها در زندگي است.
شما را تشويق به بهترين ها مي کند
اگر زني به شما گفت که شما توانايي هاي بالايي داريد و شما را تشويق به تلاش بيشتر براي يک زندگي بهتر کرد، بدانيد که او يک زن ايده آل است. زنان موفق نه تنها به شما و توانايي هايتان حسادت نمي کنند، بلکه توانايي هاي شما را مي بينند و به شما گوشزد مي کنند که لايق بهترين هاييد.
براي مشکلات راه حل مي يابد
از مشکلات زندگي نمي توان فرار کرد، هر آدمي روزي با سختي ها دست و پنجه نرم مي کند اما زنان قدرتمند آنهايي هستند که به جاي گريه کردن يا باختن خود، به دنبال راه حلي مناسب مي گردند. آنها در اين شرايط منطقي عمل مي کنند و قادرند با توجه به شرايط بهترين تصميم را بگيرند.
انتقاد پذير است
زنان موفق از بيان ايده هايشان ترسي ندارند. آنها نه تنها اعتقادات خود را به راحتي به زبان مي آورند بلکه انتقادات ديگران را نيز با روي باز مي پذيرند. صبر آنها براي گوش کردن حرف هاي ديگران بسيار است و همين خصوصيت آنها را نزد ديگران محبوب مي کند.
تاثير مثبتي بر ديگران مي گذارد
زنان قدرتمند خصوصيات منحصر بفرد زيادي دارند که يکي از آنها مثبت انديشي است. آنها نه تنها خود نيمه پر ليوان را مي بينند بلکه هميشه از خود نيز تاثير مثبتي بر ديگران مي گذارند. بنابراين همنشيني با آنها براي همه دلنشين است.
از داشتن او احساس غرور مي کنيد
مطمئنا زناني که خصوصيات اخلاقي بالا را دارند، مورد احترام هر فردي قرار خواهند گرفت. بنابراين اگر شما هم همچين زني را در زندگي تان داريد، براي نگه داشتن او تلاش و از داشتن او در زندگي تان به خود افتخار کنيد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/4465/همسر-ايده-آل-کيست؟--زنان-ايده-آل-اين-ويژگي-ها-را-دارند!
بستن   چاپ